Vyhlášení výsledků desátého ročník soutěže call center se odehrálo na prvním Czech Contact Center Day.
Výsledky jubilejního desátého ročníku callcentrové soutěže Czech Contact Center Award nebyly letos poprvé rozdány na konferenci Call centra jako v předchozích letech. Pořadatel soutěže – asociace ADMEZ – se rozhodl pro samostatnou akci s podobným názvem Czech Contact Center Day.
„ADMEZ se rozhodl zvolit samostatnou akci pro vyvrcholení letošního ročníku soutěže, protože půlhodinový blok věnovaný předávání cen v rámci konferenčního programu je hrozně málo. Jak soutěžící, tak hosté slavnostního předávání cen si zaslouží více informací o soutěžních projektech,“ uvedl Tomáš Hájek, výkonný ředitel ADMEZ.
V letošním ročníku soutěže nejlépe obstály společnosti Conectart, CreditCall, Vocalls či Konecta Czech. Šestičlenná odborná porota pod vedením Aleše Hýbnera udělila tři ceny v každé kategorii projektů a dále vyhlásila vítěze v kategoriích osobností (Operátor kontaktního centra, Leader kontaktního centra).
Smyslem soutěže Czech Contact Center Award je porovnání projektů z oblasti (nejen) hlasové komunikace a posilování image oboru. Poslední ročníky soutěže ukazují, jak do kontaktních center pronikají další a další technologie. „I v kategorii ‚Lidé‘ se objevují technické vychytávky, podporující nábory zaměstnanců, vzdělávání nebo hodnocení práce,“ dodává Tomáš Hájek, výkonný ředitel pořadatelské asociace ADMEZ.
Celá akce dne kontaktních center měla čtyři části. Po ocenění nejlepších v rámci Czech Contact Center Award následovalo stručné zhodnocení fotosoutěže „Operátoři Out Of Office“, jež byla vyhlášena 24. července v rámci oslav Mezinárodního dne call center. Oceněny byly výtvory kontaktních center ČEZ Prodej, Telly, Konecta Slovakia a Plzeňský Prazdroj. Smyslem bylo ukázat operátory kontaktních center jinak než tradičně se sluchátky na hlavě při práci.
Následoval třičtvrtěhodinový workshop s Marií Skalskou, která v souvislosti s blížícím se vánočním obdobím představila takzvaných 6 stěn pro šťastný život. Poté již se účastníci věnovali networkingu včetně rautu. Ohlasy na celou akci byly pozitivní, proto v ní ADMEZ plánuje pokračovat i v následujícím roce.