Reklama
Megaboard

Nova slaví úspěch na HbbTV Awards, díky modrému tlačítku obhájila loňské vítězství

Skupina Nova po roce obhájila vítězství na prestižních HbbTV Awards v kategorii Nejlepší marketing nebo propagace služby založené na HbbTV.  Tentokrát bodovala s kampaní k modrému tlačítku TN Live.

Letošní jedenáctý ročník HbbTV Sympozia se uskutečnil v Neapoli v Itálii a přinesl spoustu zajímavých řečníků, novinek ze světa HbbTV a  v neposlední řadě i udílení mezinárodních cen HbbTV Awards. Zatímco loni, kdy setkání hostila Praha, uspěla Nova s implementací speciálního cílení MAX REACH (a také v kategorii Nováček roku), tentokrát nezávislá porota složená z mezinárodních odborníků ocenila její kampaň k modrému tlačítku, které přináší divákům „Zprávy na jedno stisknutí tlačítka“, tedy možnost sledovat živé vysílání stanice TN Live na televizní obrazovce kdykoli po zmáčknutí modrého tlačítka na ovladačích. Porota jej zhodnotila jako „inspirující příklad nového kanálu, který využívá diváckou základnu jiných kanálů a díky modrému tlačítku umožňuje divákům přepnout přímo na jeho živé OTT vysílání.“ Celkem bylo přijato 26 přihlášek ze 7 zemí.

„Skupina Nova věnuje velkou pozornost digitalizaci a online prostředí a v oblasti HbbTV je jasným průkopníkem v České republice. Já osobně jsem ráda, že toho můžu být součástí a posouvat tuto technologii dopředu. Je skvělé, že nezávislá porota ocenila naši tvrdou práci a motivovala nás tak se stále zdokonalovat a přicházet s dalšími inovacemi,“ říká Iva Dohnálková, business development manažerka HbbTV TV Nova.

„Modré tlačítko je pro diváky, kterým jejich televize umožňuje vstup do světa HbbTV, přímou zkratkou do našeho živého zpravodajství,“ vysvětluje Michal Kratochvíl, šéfredaktor zpravodajství TV Nova. „Diváci najdou na TN Live přímé přenosy zajímavých a zásadních událostí nejen z naší republiky, ale také pravidelné pořady například z oblasti ekonomiky, sportu nebo lifestylu, nechybí ani rozhovory, analýzy či živé zpravodajské pořady vysílané na TV Nova,“ dodává.  

Během sympózia v Neapoli pak Iva Dohnálková představila možnosti a potenciál HbbTV pro diváky a business partnery. Konkrétně hovořila o novém exkluzivním reklamním formátu Motion screen, který otevírá možnosti pro kreativní reklamu. Dále pak o hlasování s okamžitým vyhodnocením, které umožňuje divákům interagovat přímo na televizní obrazovce a vtáhnout je tak diváky do děje. V neposlední řadě představila i oceněné modré tlačítko.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

ROI
Jan Nízky, A+Manual
KFC Bukurešť

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále