Nejlepší komunikační projekty v retailu už po patnácté ocení POPAI Awards během POPAI Day, jenž se uskuteční 23. listopadu.
Soutěž POPAI Awards o nejlepší komunikační projekty v retailu již po patnácté ocení nejlepší realizace za poslední rok. Termín pro zaslání přihlášek je už tuto středu 18. října. Členové POPAI CE mají nárok na slevu 50 procent z registračního poplatku. Soutěž opět nabídne přehlídku nových řešení v retailu, a také možnost zvýhodněné účasti v celoevropské soutěži POPAI Awards Paris i v globální soutěži Shop! Global Awards.
Vyhlášení vítězů proběhne 23. listopadu v O2 universum v Praze během akce POPAI Day, kterou navštíví stovky profesionálů z oboru in-store komunikace a zástupců významných firem. Během ní budou rovněž vystaveny vítězné projekty, exponáty budou též prezentovány v celoroční mediální kampani na komunikačních kanálech POPAI a jejích akcích.
Soutěž zkvalitnila systém hodnocení soutěže, které je nově dvoukolové. Během soutěžního vystavení mohou také soutěžící nově doplnit prezentaci svého projektu o QR kód, který předá informace návštěvníkům i v době nepřítomnosti vystavovatele.
Během POPAI Day budou zveřejněny i výsledky soutěže Hvězda 3D reklamy a POPAI Student Award.
Proběhne též konference POPAI Fórum s tématem „Spolu chytřejší pro budoucnost retailu aneb proč nás AI nenahradí“. V rámci interaktivního programu, jehož součástí budou moderované stage, panely s experty, reportážní vstupy a reálné případové studie, se dotkne otázek digitalizace, strategie pro obchod, využití dat, inovací i trendů.