Reklama
Megaboard

Je poslední šance přihlásit se na Epica Awards

Kreativní soutěž Epica Awards přijímá přihlášky už jen pár dní. Letos práce vedle novinářů z celého světa posoudí i AI.

Už 36. ročník soutěže Epica Awards, v níž kreativitu kampaní hodnotí odborní novináři z celého světa, přijímá přihlášky už jen do 20. října. Značky, agentury, produkce, designová studia i nezávislí tvůrci tak mají poslední šanci nechat své práce posoudit mimo svou marketingovou bublinu, jak upozorňuje letošní kampaň soutěže .

Následovat bude měsíc, během kterého práce projdou hodnocením a shortlist finalistů bude zveřejněn 22. listopadu. Slavnostní ceremoniál pak proběhne 8. prosince a kompletní výsledky budou zveřejněny o den později.

Jednou z letošních novinek soutěže je, že se mezi porotce poprvé zařadí i umělá inteligence – AIJE (AI Jury Experiment). Ačkoli se její závěry nebudou počítat při udílení trofejí, zhodnotí práce na základě textového shrnutí kreativy, které je součástí přihlášky. V úvodní fázi se zaměří na kategorie týkající se technik a digitálních médií a práce bude hodnotit ve vztahu k dalším projektům v kategorii. Hodnocení pak Epica zveřejní spolu s výsledky 8. prosince.

„Naše novinářská porota ráda dokumentuje důležitá témata, k nimž AI aktuálně patří. Dávalo nám smysl se zapojit. Epica je ostatně také inovativní, byli jsme například první kreativní soutěží, která spustila kategorii Využití AI. Experiment to bude zajímavý, ačkoli věřím, že lidskou kreativitu mohou nejlépe hodnotit lidé,“ uvedl k experimentu Mark Tungate, ředitel soutěže Epica.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

ROI
Jan Nízky, A+Manual
KFC Bukurešť

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále