Reklama
Megaboard

Grand Prix z Flema Media Awards má Wavemaker Slovakia

Nejlépe hodnocenou kampaní je #rešpekt pro Slovak Telekom. Inovativním zadavatelem je český Kaufland a inovativním autorem slovenská agentura Socialist.

Už 18. ročník soutěže Flema Media Awards zná své vítěze, kteří převzali ocenění na slavnostním galavečeru v pražském Divadle X10, jímž provázeli Matouš Rajmont a Hynek Cimoradský.

Vítěze z 57 přihlášených prací vybralo 95 odborníků v oblasti mediálního plánování a marketingové komunikace z řad zadavatelů, médií a reklamních i mediálních agentur, ve dvou kolech hodnocení.

„Jsme rádi, že se více zadavatelů v letošním roce účastnilo naší soutěže poprvé, a že jeden z nich si dokonce odnesl ocenění Inovativní zadavatel. Navíc z retailu, který je vnímán jako obor, ve kterém inovativní přístup ke kampaním nemá místo. Zároveň jsme opravdu nadšeni, že i v době vysoké inflace a enormního tlaku na cenu agentury setrvávají ve snaze nalézat pro své klienty neobvyklá a inovativní řešení, a zadavatelé mají odvahu je realizovat,“ uvedl k soutěže Hynek Cimoradský, řídicí partner pořádající společnosti Flemedia.

Cenu Grand Prix, za absolutně nejlépe hodnocenou vítěznou kampaň, získala agentura Wavemaker Slovakia s MUW Saatchi & Saatchi. Pro Slovak Telekom vytvořila kampaň #rešpekt, která odvážným způsobem reaguje na politickou a společenskou situaci na Slovensku.

Flema také opět vyhlásila ocenění Inovativní zadavatel, které obdržel za své kampaně Kaufland Česká republika. Získal trofeje Nejlepší komerční kampaň a Nejlepší využití digitálních médií s projektem První volba esportovců od OMD, Fuse a DDB FTW. Jeho součástí byla mimochodem i nákupní taška na kolečkách Fofrtaška 2.0, která získala bronz na letošních Cannes Lions.

Ocenění Inovativní autor si pak odnesla slovenská agentura Socialists, která uspěla s projektem #uboXYorself – Návod na použitie k svojmu telu pro DNA Era. S pomocí influencerů a testů ukazoval možnosti odhalení až 100 genetických predispozic z oblasti zdraví a životního stylu.

Za Nejlepší využití tisku byl oceněn projekt agentury Marketup pro společnost ABB, z nějž vyšla první obálka magazínu Forbes namalovaná robotem. Za Nejlepší využití OOH trofej získala kampaň Ibalgin Purpose od OMD Slovakia pro Opella Healthcare. Cenu Nejlepší využití rádia získala kampaň Hyundai Pomalé Vianoce od RespectAPP s Unimedia.

Pro Nejlepší zapojení zákazníka byla oceněna kampaň Nejcennější vzpomínky Komerční banky od PHD a DDB. Nejlepší využití real-time marketingu pak podle Flema Media Awards patří projektu Tipsportu Známe příští hlavu státu.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek
gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále