Agenturám, které vyplňují dotazníky do soutěže Agentura roku, dáváme o něco více času, aby mohly své projekty kvalitně popsat.
Uzávěrka prvního kola soutěže Agentura roku, kterou pořádá Marketing & Media, se prodlužuje z neděle 15. ledna 24:00 do úterý 17. ledna 24:00. Uzávěrka pro vyplnění dotazníků do kateogorie Talent roku zůstává 20. ledna.
Marketing & Media rovněž ukončil sestavování porot a příští týden oznámí jejich složení.
Do soutěže bylo nominováno celkem 89 agentur, z kterých do startu prvního kola prošlo přes 70 z nich. Talentů je nyní nominováno více než 50.
Po uzavření přihlášek započne hodnocení agentur, na němž se podílejí odborní partneři soutěže: Nielsen a Behavio a také Astmoskop.cz a advokátní kancelář Havel & Partners. Odborným garantem speciální kategorie, která je zaměřená na udržitelnost a společenskou odpovědnost, se stala Asociace společenské odpovědnosti.
Shortlisty hlavních kategorií MAM oznámí na přelomu února a března. V druhé polovině března pak proběhne zasedání jednotlivých porot, které rozhodnou o definitivním pořadí agentur. Vyhlášení výsledků je plánováno na začátek dubna, kdy soutěž slavnostně ocení subjekty a osoby v daném ročníku vyčnívající kvalitou odvedené práce, přístupem k oboru a jeho pozitivním formováním nebo tím, jak se starají o své zaměstnance a co dělají pro rozvoj talentů.