Mezi partnery soutěže Agentura roku, kterou pořádá Marketing & Media, přibyla Asociace společenské odpovědnosti. Nominované prověří také z pohledu udržitelnosti.
Časopis Marketing & Media odstartoval 3. listopadu nominace do soutěže Agentura roku pro výjimečné agentury, týmy a výrazné osobnosti oboru marketingové komunikace a reklamy.
Mezi odbornými partnery soutěže, která oceňuje subjekty a osoby v daném ročníku vyčnívající kvalitou odvedené práce, přístupem k oboru, tím, jak se starají o své zaměstnance a co dělají pro rozvoj talentů, jsou agentury Behavio, Nielsen Admosphere, společnost Atmoskop.cz a advokátní kancelář Havel & Partners. Nyní přibyl pátý odborný partner – Asociace společenské odpovědnosti (A-CSR).
„Hledali jsme toho správného parťáka, který by nám pomohl zhodnotit to, jakým způsobem se agentury podílejí na tvorbě pracovního prostředí podporujícího diverzitu a zda jim nejsou jedno dopady jejich činnosti na životní prostředí. Myslím, že nikoho lepšího než Asociaci společenské odpovědnosti jsme si pro tento úkol přát nemohli,“ říká k novému partnerství šéfredaktorka časopisu Radana Čechová.
„Jsem přesvědčená, že dobrá agentura rovná se udržitelná agentura, a to ve všech aspektech svého počínání, ať už uvnitř v rámci organizace, tak s ohledem k životnímu prostředí i svému okolí. Těším se na tu nejlepší, kterou společně vybereme,“ uvádí Lucie Mádlová, zakladatelka a výkonná ředitelka A-CSR.
Soutěž Agentura roku je zdarma a kreativní či digitální agenturu působící na českém trhu do ní může nominovat kdokoli. Nominace jsou otevřené na webu mam.cz/agenturaroku do 31. prosince letošního roku. Poté proběhne dotazování agentur týdeníkem MAM a hodnocení ve spolupráci s odbornými partnery. Výsledky budou slavnostně vyhlášeny na přelomu března a dubna 2023.