Agentura na mezinárodní soutěži komunikačních projektů proměnila jednu ze dvou nominací. Česko mělo další dva finalisty.
Projekt Investice nejsou jen pro milionáře od agentury Pram Consulting pro platformu Portu společnosti Wood & Company získal další mezinárodní ocenění. Mimo jiné po první trofeji z ICCO Global Awards pro českou agenturu uspěl i na mezinárodní soutěži European Excellence Awards (EEA), kde získal první místo v kategorii Finance.
Vzdělávací kampaň věnující se investiční gramotnosti už také získala absolutní vítězství v české PR soutěži Lemur i další ocenění v soutěžích Effie, Fénix či Sabre Awards .
„European Excelence Awards je pátá soutěž, v které jsme letos uspěli. Z tohoto pohledu se stáváme pro rok 2022 nejúspěšnější českou PR agenturou,“ uvedl k výsledkům pro MAM Patrik Schober, ředitel agentury Pram Consulting a také autor původní myšlenky.
Pram v EEA proměnila jednu ze dvou nominací – na shortlistu byla ještě v regionální kategorii pro Česko, Slovensko, Slovinsko a Maďarsko. Do finále se pak probojovaly i další dva české projekty. V kategorii jídla a pití uspěla agentura MSL s projektem „Karty, které otevřou srdce“, jenž pro společnost Mars připravila ve spolupráci s týmem Leo Burnett. V kategorii „Launch“ se pak do finále probojovala agentura Grayling s projektem „Jak Primark dobyl Prahu“.
Kompletní výsledky European Excellence Awards si můžete projít zde.