Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Epica Awards rozdala trofeje, jedna putuje do Česka, dvě na Slovensko

Kreativní soutěž hodnocená novináři udělila sedm Grand Prix, dvě za PR. Sítí roku je McCann Worldgroup, agenturou roku Rethink.

Mezinárodní kreativní soutěž hodnocená novináři Epica Awards zveřejnila vítěze letošního ročníku. Porotci letos hodnotili 3099 přihlášených projektů. Jak uvedl Mark Tungate, ředitel soutěže, je to meziročně o něco nižší počet přihlášek způsobený zákazem účasti pro agentury z Ruska. Sítí roku Epica jmenovala McCann Worldgroup, agenturou roku pak kanadskou Rethink.

Z trofejí do Česka putuje stříbro pro agenturu Universal Production Partners, která uspěla v kategorii Postprodukce a vizuální efekty za vizuální efekty ve videoklipu Sweetest Pie od americké rapperky Megan Thee Stallion.

Reklama
ČEZ

Na shortlistu se pak ještě umístila VCCP Prague, která pro Výbor pro ukrajinská muzea vytvořila projekt Muzeum ohroženého umění.

Na Slovensko pak putují dvě ocenění, rovněž stříbrná. V kategorii Reklamní fotografie uspěla agentura Effectivity (na shortlistu měla celkem tři nominace). Oceněna byla za kampaň pro pivovarskou značku Kaltenecker, která vizualizovala chuť jejího piva.

V kategorii Grafický design pak získal stříbro bratislavský Triad (ve finále měl dvě kampaně) za projekt Fontraising pro VÚB Banku se Světovým fondem na ochranu zvířat. Vytvořila pro ně speciální voskový font, který pomáhá záchraně včel.

Na shortlistu pak ze Slovenska byly ještě Wiktor Leo Burnett s pracemi pro Heineken a značku Palma, Mannschaft s kampaní pro region Orava, MUW Saatchi & Saatchi s prací pro ČSOB pojišťovnu, This is locco s kampaní pro Evropskou komisi a Kreativna Dvojica s eventem pro barbershop Harold’s.

Kompletní výsledky Epica Awards si můžete projít zde. Níže se můžete inspirovat projekty oceněnými nejvyššími trofejemi Grand Prix.

Kategorie PR
„The Missing Chapter“ od Leo Burnett (India) pro Procter & Gamble

Kategorie PR
„The Name Catalogue“ od Try (Norway) pro IKEA

Kategorie Odpovědnost
„Anti Look – the life-saving QR design“ od Scholz & Friends (Germany) pro Johanniter-Unfall-Hilfe

Kategorie Inovace
„Touch Card“ od McCann New York pro Mastercard

Kategorie Media
„The Pirate Match“ od Mirum Agency (Brazil) pro DirectvGo

Kategorie Film
„The Spider and the Window“ od Leo Burnett (Germany) pro Samsung Electronics

Kategorie Digitál
„Ketchup AI“ od Rethink (Canada) pro Kraft Heinz

Reklama
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)