Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Na shortlistu Epica Awards má Česko dva finalisty

Projekt na záchranu ukrajinského umění nebo vizuální efekty pro Megan Thee Stallion soutěží v českých barvách. Slovenské agentury mají jedenáct nominací.

Mezinárodní kreativní soutěž hodnocená novináři Epica Awards zveřejnila shortlist prací, které zabojují v letošním ročníku o trofeje. Porotci letos hodnotili 3099 přihlášených projektů. Jak uvedl Mark Tungate, ředitel soutěže, je to meziročně o něco nižší počet přihlášek způsobený zákazem účasti pro agentury z Ruska. Nejvíce přihlášek – 400 – přišlo ze Severní Ameriky, 396 pak dorazilo z Ukrajiny. S odstupem následovalo Německo s 276 a Francie se 158.

O ocenění pro finalisty rozhodne porota, která hlasuje online do 2. prosince. Vítěze zlatých a Grand Prix trofejí představí Epica v online ceremoniálu 8. prosince, stříbrná a bronzová ocenění zveřejní následující den.

Reklama
ČEZ

Kdo má šanci za Česko?

V kategorii postprodukce a vizuální efekty se umístila společnost Universal Production Partners, která pracovala na vizuálních efektech pro klip Sweetest Pie od americké rapperky Megan Thee Stallion, která si mimochodem zahrála i v reklamě na letošním Super Bowlu.

V kategorii mediální inovace – alternativní média je pak finalistou agentura VCCP Prague, která pro Výbor pro ukrajinská muzea vytvořila projekt Muzeum ohroženého umění, virtuální výstavu válkou na Ukrajině ohrožených děl, na jejichž záchranu mohou návštěvníci přispět.

Slovenské agentury jsou v nominacích úspěšnější, na shortlist se jich probojovalo sedm s desíti projekty.

Jen agentura Effectivity má tři nominace s projektem Let’s Stop This Series pro International Effectivity uspěla v kategorii Topical & real-time advertising. Kampaň pro značku Kaltenecker, která vizualizovala chuť jejího piva, uspěla v kategoriích Alkoholické nápoje a Reklamní fotografie.

Dva finalisty má agentura Wiktor Leo Burnett – v kategorii Nealkoholických nápojů je ve finále projekt Created for cyclists pro Heineken, v kategorii Brand identity pak uspěla identita značky Palma pro společnost Corwin.

Dvě práce ve finále má agentura Triad, v kategorii Veřejný zájem – zdraví a bezpečnost se zadařilo s projektem First Steps pro organizaci Dobry anjel. V Grafickém designu je pak nominovaná za práci pro VÚB Banku se Světovým fondem na ochranu zvířat s projektem Fontraising.

Agentura Mannschaft uspěla v kategorii Doprava a turistika s projektem Faster than a train pro region Orava. MUW Saatchi & Saatchi se nominovala ve Finančních službách s kampaní pro ČSOB pojišťovnu Not an ideal home office. V kategorii Topical & real-time advertising pak bude soupeřit i This is locco s projektem Hlas Nastěnky  snažícím se zastavit ruské „pohádky“ neboli hoaxy pro Evropskou komisi. Agentuře Kreativna Dvojica se zadařilo v kategorii Eventy s projektem Forest Barber pro barbershop Harold’s.

Reklama
MMcite
Reklama
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)