Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Dvě ceny pro TV Nova na HbbTV Awards 2022

Cenu za nejlepší využití HbbTV pro reklamu a cenu HbbTV nováček roku získala v rámci mezinárodního HbbTV Symposia v Praze skupina Nova.

Ceny HbbTV Awards 2022 za nejlepší aplikace a technologická řešení se udělovaly již popáté. V minulosti v nich bodovala FTV Prima, letos putují dvě ze sedmi ocenění do televize Nova. Ocenění uděluje Asociace HbbTV, celosvětová iniciativa zaměřená na poskytování otevřených standardů pro pokročilé interaktivní služby chytrým televizorům a set-top boxům prostřednictvím vysílacích a širokopásmových sítí.

Porotci vybírali z 35 přihlášek od provozovatelů HbbTV z devíti zemí celého světa. Drtivou většinu ocenění získali dodavatelé z Evropy. Televize Nova bodovala s řešením MAX Reach, které zajišťuje, aby divák HbbTV na konkrétním zařízení odsledoval reklamní kampaň v dostatečné míře, předkládá mu tedy spoty a další reklamní formáty, které podle zjištění nástroje MAX Reach neviděl, ale spadá do jejich cílové skupiny. TV Nova tak zvyšuje zásah reklamních kampaní díky cílené personalizované službě. „Jde o jednoduchý nápad s obrovským dopadem,“ konstatovala hodnotící komise.

Ocenění HbbTV nováček roku získala TV Nova jako cenu poroty za to, že za poslední rok vybudovala svoje řešení HbbTV takřka na zelené louce. Po letech stagnace služeb HbbTV nejsledovanější komerční televize u nás doznaly aktivity Novy v této oblasti výrazných změn, což souviselo s nástupem nové Business Development manažerky HbbTV Ivy Dohnálkové. „Z téměř nulové aktivity se TV Nova stala významným propagátorem služeb HbbTV,“ uvedla porota HbbTV Awards 2022. Na všech řešeních pro HbbTV skupiny Nova se partnersky podílely České Radiokomunikace.

Business Development manažerka HbbTV Iva Dohnálková s cenami pro TV Nova
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu