Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Flema Media Awards rozdány

Pozitivní zprávy, hořký filmový festival nebo hrdost na to, co nenajdete. Podívejte se, které projekty uspěly v soutěži inovativního mediálního plánování.

V letošním ročníku soutěže inovativního mediálního plánování Flema Media Awards se dařilo slovenským agenturám, které ovládly už v září vyhlášené shortlisty.

Ocenění inovativní autor získala agentura Wavemaker Slovakia (která měla rovněž nejvíce „zářezů“ na shortlistu). Uspěla například v kategorii Nejlepší využití rádia s kampaní pro Slovenskou spořitelnu „Dobré správy v Dobrom ráne“. Ta ve zpravodajském podcastu vyvažovala negativní zpravodajství pozitivní zprávou dne spojenou s claimem „Budúcnosť je vaša“. Vedle toho dostal Wavemaker Slovakia i cenu za nejlepší využití TV s kampaní pro Radegast „Horké večerné kino“. V návaznosti na dlouhodobý branding „Život je hořký. Bohudík.“ Vybírala „hořké“ akční filmy a jejich přehlídku vysílal v Televizi Markíza v podobě týdenního pásma.

Reklama

Plzeňský prazdroj, pod nějž Radegast spadá, se stal Inovativním zadavatelem, což podpořila i kampaň pro další značku ze skupiny – Gambrinus Cup od Triad Adveritising a McCann Prague. Projekt největšího amatérského turnaje v šipkách pomáhal dostat po covidových lockdownech lidi zpátky do hospod a získal trofej Nejlepší komerční kampaň.

Jako nejodvážnější počin byla oceněna a zároveň Grand Prix získala slovenská kampaň „Kraj sveta – Hrdý na to, čo v ňom nenajdeš“ od agentury Socialists pro Košice Región Turizmus. Projekt měl košickému regionu pomoci vyniknout v konkurenci destinací první volby prostřednictvím komunikace převážně na sociálních sítích a v digitálu, v níž se převracela negativa spojená s regionem v pozitiva a tím se nabourával status quo.

Dále pak uspěla například v kategorii Nejlepší zapojení zákazníka gamingová kampaň Komerční banky, kterou vytvořily agentury PHD, Good Game a Fuse.

Čtěte také: Kdo dřív přijde, vyhraje

V kategorii Nejlepší využití real-time marketingu pak také uspěla kampaň MetroZoom pro Wolt Česko s digitálními CLV v pražském metru, na nichž se sdělení měnila podle počasí na ulici.

Kompletní výsledky letošního ročníku Flema Media Awards najdete zde.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)