Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Brandminton: Klienti tvoří reklamu na rušičku trapnosti

Ve čtvrtém díle soutěže Art Directors Clubu poměřují síly týmy z marketingových oddělení Procter & Gamble a Bohemia Interactive

Chtěli jste si někdy odpočinout od excelových tabulek a zašpásovat si s kreativou? A přáli jste si někdy mít rušičku trapnosti, která by poslala všechny nejapné fórky do autu? Tohle všechno se splnilo účastníkům nového dílu Brandminton. Jmenovitě týmu z Procter & Gamble Jakubovi Grabmüllerovi a Petrovi Golovi na jedné straně, na druhou stranu hřiště se postavili ostřílení hráči z Bohemia Interactive Jiří Sainer a Štěpán Osoha.

Tradičně pak celým dílem provázely kreativní rakety Markéta Kolodžejová z Probostonu a Klára Javůrková z WMC Grey. Jakmile se ručička reklamního kola neštěstí zastavila na políčku „rušička trapnosti“ a key message „raduje se celá rodina“, rozjel se brainstorming.

Reklama
ČEZ

Klientský souboj můžete vidět na ADC YouTube kanálu.

Nestává se často, že by se setkaly dva ryze mužské týmy. Typově jsou navíc na první pohled úplně opační. Tým z Procter & Gamble bojuje pod vlajkou velkého korporátu, Bohemia Interactive zase symbolizuje punk a volnomyšlenkáře. Přesto se jejich kreativní nápady podobaly a oba týmy šly podobnou cestou a insightem.

O tom, kdo zvítězí v kreativním klání rozhodujete vy pomocí hlasování na Facebooku ADC.

„Bylo super sledovat, jak se podobný insight roztříštil do jiných exekucí. Zatímco kluci z Bohemia Interactive na to šli více gamingově, tým z P&G hledal více rodinné situace,“ říká Klára, jedna z moderátorek.

Následovalo kreativní „review“ a došlo i na edukační okénko.  To dalo nahlédnout dalšímu užitečnému tipu jak na kreativu. Díky tomu se oba týmy zdárně „dopinkaly“ až k briefování ilustrátora. V tomto díle se paní tabletu stala ilustrátorka Troy ze studia Drawetc a svým talentem pomohla oběma týmům ke skvělým vizuálům.

Jak by svou účast v soutěži okomentovali samotní soutěžící? Pro tým Procter & Gamble bylo přínosné zkusit si práci druhé strany a zjistit její specifika. Zástupci Bohemia Interactive dodávají: „Rozhodně cítíme, že pokud máme volnější ruce a nesvazujeme se konvencemi, dokážeme přijít s kreativnějším nápadem, a ještě se u toho dobře pobavit, což se následně odrazí v samotném výstupu.“

Moderátorka Markéta přístup k Brandmintonu shrnuje takto: „V počátcích projektu jsme chtěli povzbuzovat soupeřivost klientů. Během natáčení dílů jsme ale zjistili, že je to celé spíše o tom vyzkoušet si kreativu na vlastní kůži. Zatím si to všichni účastníci užili a odnesli si zajímavou zkušenost s tím, jak ke kreativě přistupovat.“

Troy: Ilustrátorka, komiksová kreslířka
Její nejoblíbenější nástroj je tužka a její linka je naprosto fascinující. Ilustruje kočičky, komiksy i storyboardy pro reklamu.

Brandminton vzniká ve spolupráci s produkcí Separation films a Biofilm rental. O ilustrace se stará Drawetc a exkluzivním mediálním partnerem je Marketing a Media.

Do unikátního kreativního workshopu Brandminton jsou srdečně zváni všichni kolegové z marketingu, kteří by chtěli nahlédnout pod pokličku kreativy. A tak se s námi podílet na naší misi o propojování našich oborů. Přihlásit se můžete e-mailem na [email protected].

Reklama
Abovalve
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)