„Čeká nás nástup ekonomiky inspirace,“ odstartoval Antonis Kocheilas svou přednáškou největší oborovou konferenci Forum Media. Její účastníky bude inspirovat nabitý program v pěti sálech.
Na 800 lidí se po roce schází v prostorách pražského O2 universa na Foru Media, největší české konferenci věnované marketingu, komunikaci a médiím. Odstartovala společným programem v sále MAM STAGE: Brand Intelligence zaplněném do posledního místa.
„Každý rok chceme, aby program konference byl lepší než ten loňský. Těší nás, že nám projevujete důvěru a někteří z vás si vstupenky na letošní ročník rezervovali už vloni v listopadu,“ uvítal účastníky Vladimír Bystrov za tým pořadatelů, který tvoří časopis Marketing & Media ve spolupráci s Asociací komunikačních agentur, Asociací public relations a Asociací komerčních televizí.
„Program jsme připravili na pěti scénách. Jednoho z našich speciálních řečníků jsme z bezpečnostních důvodů tajili až doteď, je jím Martin Laine, estonský investigativní novinář, který odhaluje propagandistické a dezinformační praktiky Kremlu. Budu rád, když s námi vytrváte do pozdních odpoledních hodin, kdy jako další speciální host vystoupí britský velvyslanec Matt Field. Užijte si dnešní program,“ dodal ještě Bystrov.
Mikrofon po něm pak převzal jeden z klíčových řečníků letošního ročníku Fora Media Antonis Kocheilas, globální ředitel pro transformační strategie v Ogilvy, který představuje, jak umělá inteligence do oboru vnese epifanii. „Zjeví se nám možnosti, jaké jsme bez AI v naší práci dosud neměli,“ lákal už dříve na své vystoupení. „AI zabije ‚ekonomiku potu‘, kdy se platí za odpracované hodiny místo kvality práce. A pro obor je to dobrá zpráva,“ dodává aktuálně z pódia.
Po něm profesor a experimentální psycholog z Oxfordu Charles Spence představí nečekaná zjištění, k nimž se svým týmem došel při zkoumání účinku různých lidských smyslů, které značky využívají i pro vývoj nových produktů.
Pak už se rozjede program ve všech pěti sálech, kde bude publika inspirovat přes 65 osobností z celého světa. Na MAM STAGE mimo jiné vystoupí tvůrce slavných kampaní Hornbachu Guido Heffels nebo oceňovaný kreativec Andrej Ťukavkin, výkonný kreativní ředitel Le Pub z italského Milána.
Na scéně EFFIE STAGE: Market Intelligence odtajní prezidentka AKA Petra Jankovičová vůbec poprvé shortlisty letošní soutěže Effie a Věra Šídlová z Kantaru ukáže, co úspěšné kampaně spojuje. Jamie Peate z londýnské pobočky McCann ukáže úspěch Mrkvičky Kevina a Miky Karas s Romanem Biathem z ADC ukážou, proč má kreativita cenu. Program scény PR SUMMIT: Strategic Intelligence odhalí vše od šedé zóny etické práce s umělou inteligencí po to, proč by PR odborníci měli začít myslet i na sebe. Vystoupí tu Christina Forsgård, Jesper Falkheimer či Alastair McCapra.
V sále Media Intelligence se mezitím ukáže, jak na efektivní komunikaci v prostředí falešných narativů, kterak zvýšit dopad prostřednictvím kreativních médií nebo jak si při práci pomoci s AI. Mluvit o tom bude Shayoni Lynn či globální kreativní šéf skupiny Mediaplus Maximilian Schöngen. Ukáže se také, jak se vyrovnat s tím, když vás zasáhne „sh*tstorm“. Na scéně Me-Dia-Log se pak bude ve specializovaných workshopech vyrábět vlastní umělá inteligence nebo experti provedou po cestě od ekonomiky lži k ekonomice pravdy.
Po úspěšném networkingu a „poslední kapce“ kávy během „cofee breaku“ se program opět sjednotí na scéně MAM STAGE: Brand Intelligence. Speciální host konference Forum Media, britský velvyslanec Matt Field, ukáže sílu efektivní komunikace ve světě, který nenaslouchá.