Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Forum Media začíná, brzy se rozjede program ve všech pěti sálech

© MAM

„Čeká nás nástup ekonomiky inspirace,“ odstartoval Antonis Kocheilas svou přednáškou největší oborovou konferenci Forum Media. Její účastníky bude inspirovat nabitý program v pěti sálech.

Na 800 lidí se po roce schází v prostorách pražského O2 universa na Foru Media, největší české konferenci věnované marketingu, komunikaci a médiím. Odstartovala společným programem v sále MAM STAGE: Brand Intelligence zaplněném do posledního místa.

Vladimír Bystrov

„Každý rok chceme, aby program konference byl lepší než ten loňský. Těší nás, že nám projevujete důvěru a někteří z vás si vstupenky na letošní ročník rezervovali už vloni v listopadu,“ uvítal účastníky Vladimír Bystrov za tým pořadatelů, který tvoří časopis Marketing & Media ve spolupráci s Asociací komunikačních agentur, Asociací public relations a Asociací komerčních televizí.

Reklama
ČEZ

„Program jsme připravili na pěti scénách. Jednoho z našich speciálních řečníků jsme z bezpečnostních důvodů tajili až doteď, je jím Martin Laine, estonský investigativní novinář, který odhaluje propagandistické a dezinformační praktiky Kremlu. Budu rád, když s námi vytrváte do pozdních odpoledních hodin, kdy jako další speciální host vystoupí britský velvyslanec Matt Field. Užijte si dnešní program,“ dodal ještě Bystrov.

Antonis Kocheilas

Mikrofon po něm pak převzal jeden z klíčových řečníků letošního ročníku Fora Media Antonis Kocheilas, globální ředitel pro transformační strategie v Ogilvy, který představuje, jak umělá inteligence do oboru vnese epifanii. „Zjeví se nám možnosti, jaké jsme bez AI v naší práci dosud neměli,“ lákal už dříve na své vystoupení. „AI zabije ‚ekonomiku potu‘, kdy se platí za odpracované hodiny místo kvality práce. A pro obor je to dobrá zpráva,“ dodává aktuálně z pódia.

Po něm profesor a experimentální psycholog z Oxfordu Charles Spence představí nečekaná zjištění, k nimž se svým týmem došel při zkoumání účinku různých lidských smyslů, které značky využívají i pro vývoj nových produktů.

Charles Spence

Pak už se rozjede program ve všech pěti sálech, kde bude publika inspirovat přes 65 osobností z celého světa. Na MAM STAGE mimo jiné vystoupí tvůrce slavných kampaní Hornbachu Guido Heffels nebo oceňovaný kreativec Andrej Ťukavkin, výkonný kreativní ředitel Le Pub z italského Milána.

Na scéně EFFIE STAGE: Market Intelligence odtajní prezidentka AKA Petra Jankovičová vůbec poprvé shortlisty letošní soutěže Effie a Věra Šídlová z Kantaru ukáže, co úspěšné kampaně spojuje. Jamie Peate z londýnské pobočky McCann ukáže úspěch Mrkvičky Kevina a Miky Karas s Romanem Biathem z ADC ukážou, proč má kreativita cenu. Program scény PR SUMMIT: Strategic Intelligence odhalí vše od šedé zóny etické práce s umělou inteligencí po to, proč by PR odborníci měli začít myslet i na sebe. Vystoupí tu Christina Forsgård, Jesper Falkheimer či Alastair McCapra.

V sále Media Intelligence se mezitím ukáže, jak na efektivní komunikaci v prostředí falešných narativů, kterak zvýšit dopad prostřednictvím kreativních médií nebo jak si při práci pomoci s AI. Mluvit o tom bude Shayoni Lynn či globální kreativní šéf skupiny Mediaplus Maximilian Schöngen. Ukáže se také, jak se vyrovnat s tím, když vás zasáhne „sh*tstorm“. Na scéně Me-Dia-Log se pak bude ve specializovaných workshopech vyrábět vlastní umělá inteligence nebo experti provedou po cestě od ekonomiky lži k ekonomice pravdy.

Po úspěšném networkingu a „poslední kapce“ kávy během „cofee breaku“ se program opět sjednotí na scéně MAM STAGE: Brand Intelligence. Speciální host konference Forum Media, britský velvyslanec Matt Field, ukáže sílu efektivní komunikace ve světě, který nenaslouchá.

Reklama
Know
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)