Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Už ve čtvrtek vystoupí John Hegarty v Praze na akci Brand Management

Přes 500 marketérů se sejde už tento čtvrtek na konferenci Brand Management, kde poprvé vystoupí legenda kreativity John Hegarty.

Proč se byznys a kreativita navzájem nevylučují, ale jsou to „spolubydlící“ ve vedení firem, ale také jak může být kreativita kyslíkem pro růst byznysu, vysvětlí legendární John Hegarty v Praze už tento čtvrtek 3. října na konferenci Brand Management v Cubex Centru.

Hegarty je autorem legendárních kampaní z 80. a 90. let pro značky jako Johnnie Walker, jejíž slogan „Keep Walking“ vymyslel právě on, ale také brandu Axe, Audi či Levi’s. Ostatně na jeho ikonický spot „Laundrette“ z roku 1985, která Levi’s pomohla zvýšit prodeje o 800 procent, odkazuje také aktuální kampaň značky se zpěvačkou Beyoncé.

Reklama
ČEZ

Brand Management ale před české marketéry nepřináší jen první vystoupení Johna Hegartyho, s nímž Marketing & Media přinese rozhovor ve vydání 41/2024. Na akci s podtitulem „Oddaní kreativitě“ také například Mary Kyriakidi z Kantaru odhalí, proč je cenotvorba tajnou zbraní značek, Hana Kloučková z Confess Research ukáže roli podvědomí při vývoji komunikace a Pavel Ctibor z Publicis Groupe rozbije mýty v mediálním plánování.

Šéf marketingu společnosti Mastercard pro Polsko, Česko a Slovensko Jerzy Hołub společně s výkonným kreativním ředitelem McCann Worldgroup Costinem Bogdanem pak také ukážou, jak budovat vztah mezi agenturou a klientem pro vzájemný úspěch. Podařilo se jim to mimo jiné s projektem „Kde se usadit“, jenž má za sebou ocenění nejen na soutěži Cannes Lions. A jeho pokračování „Kde začít podnikat“ už odstartovalo i v Česku.

Další odborníci se také zaměří na roli PR ve firmě, zesílení vztahu zákazníků a značky prostřednictvím zážitků, využití retail médií nebo na kreativní product placement. Ukáže se také, jak může nejen kreativitě pomoci „cesta na Mars“.

Reklama
Abovalve
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)