Přes 500 marketérů se sejde už tento čtvrtek na konferenci Brand Management, kde poprvé vystoupí legenda kreativity John Hegarty.
Proč se byznys a kreativita navzájem nevylučují, ale jsou to „spolubydlící“ ve vedení firem, ale také jak může být kreativita kyslíkem pro růst byznysu, vysvětlí legendární John Hegarty v Praze už tento čtvrtek 3. října na konferenci Brand Management v Cubex Centru.
Hegarty je autorem legendárních kampaní z 80. a 90. let pro značky jako Johnnie Walker, jejíž slogan „Keep Walking“ vymyslel právě on, ale také brandu Axe, Audi či Levi’s. Ostatně na jeho ikonický spot „Laundrette“ z roku 1985, která Levi’s pomohla zvýšit prodeje o 800 procent, odkazuje také aktuální kampaň značky se zpěvačkou Beyoncé.
Brand Management ale před české marketéry nepřináší jen první vystoupení Johna Hegartyho, s nímž Marketing & Media přinese rozhovor ve vydání 41/2024. Na akci s podtitulem „Oddaní kreativitě“ také například Mary Kyriakidi z Kantaru odhalí, proč je cenotvorba tajnou zbraní značek, Hana Kloučková z Confess Research ukáže roli podvědomí při vývoji komunikace a Pavel Ctibor z Publicis Groupe rozbije mýty v mediálním plánování.
Šéf marketingu společnosti Mastercard pro Polsko, Česko a Slovensko Jerzy Hołub společně s výkonným kreativním ředitelem McCann Worldgroup Costinem Bogdanem pak také ukážou, jak budovat vztah mezi agenturou a klientem pro vzájemný úspěch. Podařilo se jim to mimo jiné s projektem „Kde se usadit“, jenž má za sebou ocenění nejen na soutěži Cannes Lions. A jeho pokračování „Kde začít podnikat“ už odstartovalo i v Česku.
Další odborníci se také zaměří na roli PR ve firmě, zesílení vztahu zákazníků a značky prostřednictvím zážitků, využití retail médií nebo na kreativní product placement. Ukáže se také, jak může nejen kreativitě pomoci „cesta na Mars“.