Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Život online vs. offline: Social Restart 2024 se zaměří na digitální balanc

Digitální agentura Taste pořádá už šestý ročník konference Social Restart. Letošním tématem bude hledání zdravé rovnováhy mezi časem stráveným online a offline. Mezi řečníky se tak objeví nejen marketéři specializující se na sociální sítě, ale také psychologové, sociologové nebo odborníci na dezinformace.

Úvodní slovo si 19. září v Kině Lucerna vezme Tereza Olivia, „head of social“ z agentury Taste, která se společně s týmem Taste Academy podílí na přípravě celého line-upu: „Sama moc dobře vím, jak náročné je udržet si ve světě sociálních sítí vnitřní pohodu. Pro mnoho lidí i profesionálů je to dost vážné téma a myslím, že je třeba ho znovu a znovu otevírat. Ve své ‚keynote‘ bych proto ráda nahlédla do pár studií a zamyslela se nad tím, co nás nutí trávit na sítích tolik času, ale zároveň z nich i s chutí odcházet.“

Na toto téma naváže Markéta Šetinová, zakladatelka Institutu Moderní láska, která účastníky seznámí s aktuálními trendy nejen v online seznamování. Prostřednictvím příkladů z odborných studií a terapeutické praxe prozkoumá, jak moderní technologie ovlivňují navazování vztahů, a nastíní také možný budoucí vývoj. Z podobného úhlu pohledu se na fenomén sociálních sítí podívá Josef Holý z IT inovativního centra MSD. Ve své přednášce ukáže, jak informační technologie přetváří způsob fungování společnosti, jak sociální sítě mění mezilidskou komunikaci a jaké výzvy sebou přináší revoluce ve formě umělé inteligence.

Reklama
Know

Na řadu přijdou i přednášky, které se zaměří na efektivitu a účinnost reklamních kampaní na sociálních sítích. Míla Knepr, partner ve společnosti Contagious CZ/SK, vysvětlí, zda a případně jak lze zabránit přešlapům v marketingové komunikaci, které nelze na sociálních sítích už vrátit zpět. Eva Čejková, zakladatelka Testuj.to, účastníkům v praktické formě představí všechny typy „User Generated Contentu“, který si stále dokáže získat zákazníky, i když lidé už běžnou reklamu takřka nevnímají. Vojtěch Matoušek ze startupu Carl Data Company zase ukáže, jak lze díky datům zjistit, co opravdu zabírá, jak pochopit cílovku nebo co může fungovat pro dosažení stanovených cílů.

Mezi řečníky se na Social Restartu dále objeví Daniel Vachuna z agentury This is Locco, Pavel Cyprych z Entropiqu, David Suda z reklamní agentury WMC Grey nebo Petra Jankovičová, CEO agentury Triad. O přestávkách se mohou účastníci zapojit také do pohybových workshopů Pavly Ptáčkové, spoluzakladatelky fyziokliniky MINT Terapie.

Konference Social Restart 2024, pořádaná digitální agenturou Taste, se ponoří do tématu digitální rovnováhy a přinese účastníkům spoustu zamyšlení i inspirace pro další práci se sociálními sítěmi. Vedle samotných přednášek je také přichystaný doprovodný program, včetně občerstvení a závěrečné afterparty.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)