Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Konference Sport Alive představila kompletní program i nominace na ceny

Třetí ročník sportovně-byznysové konference Sport Alive se blíží. Ve čtvrtek 10. října přivítá ve dvou velkých sálech a jednom malém čtyři desítky vystupujících. S dvoutýdenním předstihem byl představen nabitý program a také oznámeny nominace na Sport Alive Awards 2024.

„Myslím, že se nám letos povedlo dát dohromady možná nejsilnější line-up vystupujících a témat. Bude hodně těžké si vybírat mezi nabídnutými možnostmi,“ komentuje program, který bude k vidění v prostorách O2 universum, Tomáš Janča, duchovní otec konference. Na účastníky čeká 42 vystupujících, 12 prezentací, devět diskusí, Sport Alive Podcast Room pro předplatitele podcastu a jako bonbónek – rozhovor s bývalým hokejistou a mistrem světa Jakubem Voráčkem na téma „Když jedna kariéra po kariéře nestačí“.

Velké množství bloků se bude věnovat i marketingu – jak z pohledu sportovních organizací, tak značek. Hned na úvod proběhne diskuse zástupců hokejových partnerů o letošním mistrovství světa v Praze, předseda ČOV Jiří Kejval z pozice předsedy marketingové komise Mezinárodního olympijského výboru popíše, jak funguje marketing nejprestižnější akce světa, šéf marketingu litevského basketbalového klubu Žalgiris Kaunas se podělí o čísla a strategie tohoto pobaltského sportovního fenoménu a řeč bude také o turbulentním roce ve sportovních médiích. K vidění a slyšení toho ale bude mnohem víc (kompletní program najdete zde).

Reklama
ČEZ

Mezi konferencí a přesunem na afterparty do sousedního hotelu Stages pak tradičně proběhne vyhlášení Sport Alive Awards 2024 by Tipsport. Šanci na vítězství v některé ze sedmi kategorií má celkem 51 přihlášených projektů, které se dostaly do finálového kola, kde o oceněných bude rozhodovat porota.

NEJLEPŠÍ SPORTOVNÍ OBSAH
▶ #LetUsCook (SK Slavia Praha)
▶ Bomby na ledu (O2 TV Sport)
▶ Ivan Trojan v dresu BK Opava (BK Opava)
▶ Máš v sobě sparťanskou DNA? (2Score a AC Sparta Praha)
▶ NENÍ SEVER JAKO SEVER (The Emotions Videography)
▶ Nominačné video EURO 2024 (Slovenský futbalový zväz a agentura Mannschaft)
▶ Odpádluj na chvíli od rodičů – náborová kampaň pro Český svaz rychlostní kanoistiky (VMLY&R)
▶ Projekt Bez Faulu (CZ BASKETBALL)
▶ Song LETNÁ (AC Sparta Praha)
▶ Za horizontem (FC Hradec Králové)

NEJLEPŠÍ PARTNERSKÁ AKTIVACE
▶ Běhej Lesy PENNY jídelní stan (PENNY Česká republika a RAUL!)
▶ Dres nad Prahou (2Score a Betano, AC Sparta Praha)
▶ Generali Investments CEE x Běhej Lesy Týmovka – služby pro závodníky (Generali Česká Investments a RAUL!)
▶ Generální partnerství společnosti ESA logistika a Tatran Střešovice (Tatran Střešovice a ESA logistika)
▶ McDonald’s Cup – 25.ročník (IMA Production a McDonald’s Czech Republic, Fotbalová asociace ČR, Asociace školních sportovních klubů)
▶ Největší lidské „S“ na světě (2Score a AC Sparta Praha, adidas CR)
▶ Pilsner Urquell & Mistrovství světa v hokeji 2024 (Plzeňský Prazdroj a Český hokej)
▶ Puky pomáhají (Kaufland Česká republika a Český hokej)
▶ Výstava Na led! (RAUL! a Komerční banka, Národní galerie Prague)

NEJLEPŠÍ FANOUŠKOVSKÝ ZÁŽITEK
▶ BigBoard PRE-GAME SHOW (Český florbal)
▶ Fan experience na FIBA World Cup 2023 (Fandom Factory)
▶ Fan experience na Mistrovství světa IIHF v ledním hokeji 2024 v Praze a Ostravě (Fandom Factory)
▶ Finále Poháru mistrů 2024 (Tatran Střešovice)
▶ GameDay fanzone (FMP Sports Agency)
▶ GEN ACS nás spojuje. Už 130 let. (AC Sparta Praha)
▶ Největší lidské „S“ na světě (2Score)
▶ Představení Poháru Jiřího Zídka st. a následná roadshow po republice (CZ BASKETBALL)
▶ Zažij sílu Slavie! (SK Slavia Praha)

NEJLEPŠÍ SPORTOVNÍ INOVACE
▶ Akademie mladých tvůrců Olympiády dětí a mládeže (Český olympijský tým)
▶ LFA Liga Academy (Ligová fotbalová asociace)
▶ Plaťte sparťansky s ČSOB (AC Sparta Praha a ČSOB)
▶ Projekt osobnostního rozvoje hráčů Sparty (AC Sparta Praha)
▶ Road Classics (RAUL!)
▶ Sokolové na Máji (Česká obec sokolská)
▶ Sparta UNLIMITED (AC Sparta Praha)
▶ Unikátní AR reklama v rámci NHL pro film Ghostbusters: The Frozen Empire (Go4Gold)
▶ VAR centrum (O2 TV Sport)
▶ Videoplatforma ceskyflorbal.tv (Český florbal)

NEJLEPŠÍ PROJEKT S NÍZKÝM ROZPOČTEM (MALÉ ORGANIZACE)
▶ Cesta přes půl Evropy (Matyáš Kuboc)
▶ Čistý oceán (Pikoverse)
▶ Kolovratský dřevák (Sport Kolovraty)
▶ SportHelp.cz (SportHelp.cz)

NEJLEPŠÍ PROJEKT S NÍZKÝM ROZPOČTEM (VELKÉ ORGANIZACE)
▶ Góól² (Tatran Střešovice)
▶ Handi Talks Terezy Kubíčkové (O2 TV)
▶ Kapitánská páska (SK Slavia Praha)
▶ PUKY A TLAPKY (HC Frýdek-Místek 2015)

NEJLEPŠÍ SPORTOVNÍ PROJEKT MĚSTA ČI KRAJE
▶ 21. Olympiáda dětí a mládeže 2024 (Jihočeský kraj a Český olympijský tým)
▶ Czech – Polish Friendship Tour 2024 (Severomoravský tenisový svaz)
▶ Sportovní areál J. A. Komenského v Čelákovicích (město Čelákovice)
▶ Turnovské školy sportují (město Turnov)
▶ XVII. všesokolský slet v krajích (Česká obec sokolská)

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)