V pondělí 7. října vystoupí v pražském Clarion Congress Hotel influenceři, značky, agentury a platformy. Poprvé na jednom místě otevřou společnou diskusi.
Konference Influcon bude rozdělena do dvou částí. Proram na hlavní stage dává prvním bloku prostor agenturám. Zazní trendy budoucích let s Petrem Srnou (CEO, WOO), téma virtuálních influencerů s Adamem Rajnohou (CEO, Yord) a především vyhodnocení neuro marketingového výzkumu od agentury Confess s Hankou Kloučkovou, který byl vytvořen právě pro Influcon. Ukáže, jak na tom jsou skutečně influenceři s kredibilitou a jak moc je tento mediatyp efektivní. V aktuálně probíhajícím výzkumu se porovnává podvědomé vnímání influencerských videí s klasickou reklamou.
Druhý blok se věnuje značkám, vystoupí zástupci C&A, Nestlé, P&G, L’Oréal nebo Tesco. Třetí blok dává prostor Metě a odborníkům na sociální sítě a influencery z TV Nova. Na závěr programu na Hlavní stage vystoupí také samotní influenceři Anna Kadeřávková a olympijský vítěz, mistr světa v kanoistice Josef Dostál s jeho manažerem Janem Koukalem.
Na druhé stagi pro influencery, kam je vstup na základě pozvánky, se tvůrci dozví praktické informace z oblasti cenotvorby, etiky, legislativy, ale čeká je i praktický workshop. Toto podium je zaštítěno Férovým influencerem a Asociací komunikačních agentur.
Pořadatelem konference je digitální agentura WOO, která se na influencer marketing specializuje. „Influcon je výjimečný především propojením všech cílových skupin a možností networkingu. Díky konferenci by se nám usnadní budoucí spolupráce pro všechny strany.” upřesňuje Nicola Tošnarová z WOO.
Marketing & Media je mediálním partnerem akce, a tak svým předplatitelům nabízí možnost koupě dvou vstupenek za cenu jedné. QR kód pro zvýhodněný nákup najdete v aktuálním vydání (MAM 36/2024).