Reklama
Megaboard

Hlavně pozitivně je mottem letošního Communication Summitu

Letošní Communication Summit z dílny Blue Events se uskuteční 5. června v prostorách O2 Universum. Téma sedmého ročníku je „Hlavně pozitivně!“

Blok A: pozitivní noty moderuje Jan Patera, partner v Blue Events. Diskutující se budou zabývat tím, jak může pozitivní reklamní komunikace ovlivnit nákupní chování a jak budovat odlišnou, ale stále relevantní značku. Hlavními řečníky tohoto bloku jsou Jaroslav Malina a Tomáš Preněk z Publicis Groupe, Tomáš Hynčica a Ondřej Veis z NaDa Research, David Daneš z O2 Czech Republic a Bohuslav Bohuněk ze Scio. Klíčové vystoupení bude mít Daniel Stach, popularizátor vědy a moderátor z České televize, který představí, jak složitá témata komunikovat pozitivně.

Blok B: trvale udržitelná komunikace moderuje Marek Hlavica, „managing director“ v APRA. Tento blok se zaměří na otázky trvalé udržitelnosti v komunikaci. Kateřina Hrubešová z Asociace komunikačních agentur a Vojtěch Pecka z Asociace pro mezinárodní otázky se budou věnovat klimatickým dezinformacím a jejich výrobě. Lenka Jonáková a Juraj Bolf z Unileveru představí koncept body positivity ve značkové komunikaci, zatímco Eliška Novák Knotková z Balance is Motion se zaměří na roli eko-designu. Pavel Galík z Omnicom Media Group a Martin Klusoň ze skupiny Proficio pak představí soutěžní prezentace na téma greenwashingu.

Blok C: jak nejlépe využít AI v marketingu a PR moderuje Pavel Hacker z Oddin.gg. Tento blok bude zkoumat, jak může umělá inteligence pomoci v marketingu a PR, aniž by poškodila značku. Věra Šídlová z Kantar, Ivo Brýdl z Dataclair.ai, Marek Řípa ze Seznam.cz, Michal Hroneš z Newton Media a advokátka Petra Dolejšová se budou zabývat různými aspekty využití AI a dat v marketingu. Závěr bloku bude patřit diskusi AKA AI Battle mezi Richardem Axellem z Triad Advertising Praha a Janem Jelínkem z B&T agency.

Workshop: strategickou komunikací proti dezinformacím moderuje Kateřina Paterová z Blue Events. Workshop bude probíhat paralelně s blokem C a bude se zaměřovat na strategické metody komunikace proti dezinformacím. Diskutovat budou Josef Holý, spoluautor podcastu Kanárci v síti, Oldřich Bruža, major v záloze, Tomáš Kolomazník z Center for Security Consulting a Štefan Sarvaš z Mars Strategy.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

ROI
Jan Nízky, A+Manual
KFC Bukurešť

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále