Reklama
Megaboard

Sport Alive 2024: sportovně-byznysová konference odhalila první řečníky

Třetí ročník sportovně-byznysové konference Sport Alive zná své datum a také první speakery. Uskuteční se ve čtvrtek 10. října, a to na tradiční adrese v O2 universum. Co na účastníky, kteří oba předchozí ročníky vyprodali, letos čeká?

Říjen je měsíc, kdy se český a slovenský sport pravidelně potkávají v Praze, aby se na konferenci Sport Alive inspirovaly nejen od sebe navzájem, ale také vybranými řečníky ze zahraničí. „Náš základní slib se nemění. Chceme opět inspirovat a propojovat český i slovenský sport. Chceme přinést taková témata, která pomohou našim sportovním organizacím lépe rozumět komerčním penězům a naopak komerčním penězům pochopit příležitosti ve sportu. V letošním roce určitě přineseme trochu více praktických „case studies“ a dokonce plánujeme otevřít už čtvrtou místnost, která bude sloužit pro workshopy v menších skupinách,“ říká za organizátory zakladatel konference Tomáš Janča.

Tématické pilíře budou podobné jako vloni. Kromě tradičních témat jako financování sportu, aktivace komerčních peněz ve sportu a rozvoj grassroots sportu budou opět akcentovány ženský sport, technologie ve sportu a inovace sportovního produktu.

V programu vystoupí celkem přes 40 lidí z Česka i ze zahraničí. Většinu speakerů a konkrétních témat jejich vystoupení a diskusí organizátoři představí v květnu, ale mezi prvními potvrzenými vystupujícími letošní konference jsou např.:

  • Kamil Novák – generální sekretář FIBA, jeden z nejvýše postavených Čechů ve světovém sportu
  • Kamil Veselý – marketingový ředitel AC Sparta Praha, která už rok v kuse vyprodává své domácí zápasy zejména díky kvalitnímu datovému marketingu
  • Jakub Splavec – ředitel úseku strategické komunikace SK Slavia Praha, která má nejvyšší návštěvy v českém klubovém sportu
  • Ignas Vyšniauskas – šéf marketingu a komunikace basketbalového klubu Žalgiris Kaunas, který patří k evropské špičce v klubovém marketingu a dlouhodobě vyprodává svou domácí arénu
  • Zbyněk Sýkora – předseda Českého paralympijského výboru, který stojí v čele významných změn v českém parasportu
  • David Frič – „senior business development manager“ v mediální agentuře PHD, který pomáhá měřit a prodávat mediální aktiva několika významným českým sportovním značkám

Generálním partnerem konference je už třetím rokem česká společnost Livesport. „U konference Sport Alive jsme třetím rokem proto, že považujeme za smysluplné propojovat klíčové subjekty českého sportu. A osobně jsem rád, že celou akcí žijí i lidé v Livesportu – konference se každoročně účastní desítky našich zaměstnanců,“ říká Jan Hortík, marketingový ředitel společnosti Livesport.

Nedílnou součástí projektu Sport Alive jsou oborové ceny Sport Alive Awards by Tipsport, které si každoročně získávají pozornost velkého množství sportovních organizací, firem i například municipalit. Ve třetím ročníku se budou vyhlašovat ceny poprvé v sedmi kategoriích – kategorie pro projekty s nízkým rozpočtem byla rozdělena pro velké a malé organizace. Projekty bude možné přihlašovat od druhé poloviny června do konce srpna.

Samotný prodej vstupenek na konferenci bude spuštěn v půli května. Stejně jako vloni chystají pořadatelé přednostní prodej pro účastníky předešlých ročníků.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

ROI
Jan Nízky, A+Manual
KFC Bukurešť

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále