Nejen přednášky devíti světových řečníků a odborníků na marketing nabídne letošní ročník Marketing Festivalu, který se koná 20. až 22. února v Janáčkově divadle a okolí v Brně. Návštěvníci se mohou těšit také na školení a workshopy nebo na networking a párty.
Marketing Festival je podle organizátorů určen pro každého, kdo se pohybuje v digitálním marketingu a nechce zůstat pozadu. Má za cíl oslovit stejnou měrou CMOs, reklamního stratéga, kreativce nebo třeba SEO/PPC specialistu. Letošní ročník nabídne vyvážený mix strategičtěji i techničtěji zaměřeného obsahu. A to jak v rámci hlavního programu na pódiu Janáčkova divadla, tak při workshopech a školeních.
Program únorového Marketing Festivalu nabídne účastníkům tři dny naplněné zajímavými událostmi a inspirativními prezentacemi. Úvodní večírek v úterý 20. února 2024 slouží k uvítání návštěvníků. Středa 21. února bude zaměřena na školení a workshopy, které poskytnou prostor pro hlubší porozumění marketingovým trendům a strategiím. Večerní program pak nabídne příležitost k relaxaci a networkingovému setkání v baru.
Hlavní událostí festivalu však bude čtvrtek 22. února, který přinese inspirativní přednášky a diskuse předních odborníků z celého světa na pódiu Janáčkova divadla. Návštěvníci se mohou těšit například na Toma Fishburnea, který ve své přednášce břitce, s humorem, ale přesně na komoru trefí největší bolesti zákaznické zkušenosti nebo na Andrého Moryse, který pro svou přednášku analyzoval desítky společností a jejich fungování. Co spojuje úspěch značek, jako jsou Amazon, Uber, Booking nebo Tesla? Je to orientace na zákazníka? Uživatelská zkušenost? Práce s daty? Nebo něco úplně jiného? Vrcholem festivalu pak bude čtvrteční večer ve formě hudebního festivalu na Flédě. Podrobný program najdete na stránkách festivalu.