Reklama
Megaboard

Jak přimět zákazníky k opakovaným nákupům? Na akci ShopMasters poradí experti na retenci

Akce ShopMasters s podtitulem E-shopy e-shopům se uskuteční 15. února ve Visionary v pražských Holešovicích. Tentokrát se zaměří na sdílení zkušeností a know-how z oblasti zákaznické retence. Své osvědčené přístupy platné i v době krize představí formou přednášek a mastermindů experti z Košíku, Grizly nebo Alensy.

ShopMasters si zakládá na principech komunitní spolupráce a podpory, což je nyní v době ekonomických výzev důležitější než kdy jindy. Mezi hlavními speakery se objeví Petr Miklík, marketingový ředitel Grizly.cz, Markéta Langášová, vedoucí oddělení růstu a prodeje Lifecycle, Košík.cz, nebo Tomáš Haškovec, marketingový ředitel e-shopu SpokojenyPes.cz.

„Letos máme za cíl dosáhnout obratu 800 milionů, a to s naším sortimentem, který je vysoce retenční. Ve své přednášce se podělím o to, jaké faktory mají v našem e-shopu největší vliv na retenci, jak to měříme a optimalizujeme. Předvedu přitom, jak efektivně používat nástroje jako Retino, Daktela a PowerBI, které nám umožňují udržovat zákaznickou zkušenost na špičkové úrovni,“ vysvětluje Petr Miklík, marketingový ředitel firmy Grizly, která aktuálně působí nejen na českém a slovenském trhu, ale i v Polsku nebo třeba v Maďarsku.

Na konferenci nebudou chybět ani oblíbené mastermindy, malé organizované skupinky vedené expertem na danou problematiku. Tentokrát zaměřené na témata jako zákaznická segmentace s Honzou Jelínkem z Alensy, budování komunity s Adamem Pýchou z Knihy Dobrovský, optimalizace nákupního košíku, retence formou e-mailingu nebo loajalita zákazníka.

„Česká e-commerce se nachází v turbulentní době, a proto je klíčové spojit síly. Naše zkušenosti s retencí mohou pomoci ostatním e-shopům přizpůsobit se a prosperovat i v tomto období. Vzájemné sdílení těchto poznatků je velkou příležitostí, jak pomoci celé komunitě,“ dodává Jakub Stupka, spoluzakladatel a provozní ředitel společnosti Ecomail, která je společně s Heureka Group, Shoptetem a Zásilkovnou hlavním organizátorem této události.

Více informací a kompletní program naleznete na webu akce.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek
gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále