Reklama
Megaboard

SmartEmailing kupuje Czech On-line Expo, největší e-commerce veletrh

Jan Kalianko prodává Czech On-line Expo po pěti letech. SmartEmailing je česká platforma pro automatizovanou e-mailovou a SMS komunikaci.

Czech On-line Expo je známý český vzdělávací veletrh, který na výstavišti v Letňanech každoročně propojuje majitele, provozovatele a správce e-shopů, konzultanty, vývojáře, programátory, UX designéry, datové analytiky a další odborníky v oblasti on-line marketingu a e-commerce.

První Czech On-line Expo proběhlo v roce 2019 a každým rokem rostlo na návštěvnosti, počtu vystavovatelů, obratu i zisku. Jan Kalianko si svého nástupce důsledně vybíral. „Vytipoval jsem 3 možné firmy, které jsou dostatečně velké, schopné, znalé oboru, mají kapitál a hlavně by jim Expo mohlo dávat smysl. Po několika měsících jsem se dohodl se SmartEmailingem. Věřím, že je Expo v dobrých rukách a zůstane i nadále tím největším a nejlepším, co na českém eventovém trhu pro e-commerce a on-line existuje,“ zmínil na svém LinkedIn profilu. Pomyslnou štafetu od Jana Kalianka přebírá právě SmartEmailing, který se chystá na meziroční růst navázat.

Novinky pro přednášející, vystavovatele i hosty

Misí SmartEmailingu je posunout známý e-commerce veletrh na další úroveň. Nový organizační tým si tak připravil spoustu novinek. Pro garanty a realizační tým je velkou novinkou budování komunity a s ním související Meet Upy, kde mají možnost se na organizaci události spolupodílet a sdílet své nápady. Pro účastníky je to třeba VIP zóna, aplikace Eventee k poskládání vlastního programu nebo bohatý food court. Samozřejmostí je navýšení počtu přednášek i vystavovatelů.

„Vším, co děláme, pomáháme firmám komunikovat se zákazníky a potenciálními zákazníky efektivně, férově a aby budovali udržitelné vztahy. Vzdělávání a komunita jsou pro nás dva klíčové pojmy a koupě Czech On-line Expa tak do naší vize krásně zapadá,“ vysvětluje důvod koupě Kateřina Fišerová, majitelka SmartEmailingu. „Posledních několik měsíců usilovně pracujeme na tom, aby Czech On-line Expo nebylo pouhým dvoudenním eventem. Naším cílem je vytvořit komunitu, která se bude celý rok vzájemně inspirovat, podporovat a vzdělávat,“ upřesňuje Ondřej Ratajský, leader marketingu SmartEmailingu.

Expo si zachová svou nezávislost

SmartEmailing ujišťuje, že si veletrh i nadále zachová svou objektivnost a nezávislost. „COE i nadále zůstane nezávislým eventem pro všechny. To se týká samozřejmě i naší konkurence, která má na Expo dveře vždy otevřené. Cílem Expa je odbornou veřejnost opravdu kvalitně vzdělávat s těmi nejlepšími z oborů, vytvořit okolo e-commerce komunitu jak pro majitele e-shopů, tak i pro agentury a freelancery. A kdokoliv má stejnou vizi a jde do toho s námi, je vřele vítán,“ vysvětluje Ondřej Ratajský.

První Czech On-line Expo pod záštitou SmartEmailingu se uskuteční již 27.–⁠28. února 2024 na výstavišti PVA EXPO Praha.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

ROI
Jan Nízky, A+Manual
KFC Bukurešť

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále