Pro úspěšnou kampaň je jejich spolupráce nezbytná. Ne vždy si však kreativci se stratégy rozumí. Reportáž z konference Creative Restart, kterou najdete v aktuálním vydání MAM, přináší (mimo jiné) řadu rad, jak společnou řeč najít.
Vhled do skvěle fungující spolupráce, která přináší výsledky, nabídli Judita Ružičková (vedoucí kreativního týmu) a David Červený (strategický plánovač), tedy bronzovým lvem z loňských globálních Young Lions oceněná dvojice z agentury Zaraguza. „Když zlomit srdce, tak konstruktivně. Nemusí se nám líbit exekuce, ale insight může být skvělý,“ rezonovalo sálem kina Dlabačov jedno z jejich doporučení varující před tím, aby se lidé nechytali při diskusích za slovíčka. Zpochybnění malého detailu totiž může vést ke zbytečnému zabití zajímavé idey. Jaké jiné rady Růžičková s Červeným ale i další řečníci na konferenci Creative Restart, kterou pořádala agentura Taste, publiku nabídli? Čtěte zde.