Reklama
Megaboard

Bronzový tým z Cannes radí: jak můžou kreativci a stratégové mluvit stejnou řečí?

Pro úspěšnou kampaň je jejich spolupráce nezbytná. Ne vždy si však kreativci se stratégy rozumí. Reportáž z konference Creative Restart, kterou najdete v aktuálním vydání MAM, přináší (mimo jiné) řadu rad, jak společnou řeč najít.

Vhled do skvěle fungující spolupráce, která přináší výsledky, nabídli Judita Ružičková (vedoucí kreativního týmu) a David Červený (strategický plánovač), tedy bronzovým lvem z loňských globálních Young Lions oceněná dvojice z agentury Zaraguza. „Když zlomit srdce, tak konstruktivně. Nemusí se nám líbit exekuce, ale insight může být skvělý,“ rezonovalo sálem kina Dlabačov jedno z jejich doporučení varující před tím, aby se lidé nechytali při diskusích za slovíčka. Zpochybnění malého detailu totiž může vést ke zbytečnému zabití zajímavé idey. Jaké jiné rady Růžičková s Červeným ale i další řečníci na konferenci Creative Restart, kterou pořádala agentura Taste, publiku nabídli? Čtěte zde.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

ROI
Jan Nízky, A+Manual
KFC Bukurešť

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále