Konference Creative Restart, která řeší kreativitu od briefu po měření, se koná už ve čtvrtek 30. listopadu.
Celodenní konference Creative Restart, kterou pořádá kreativní ředitel agentury Symbio Roman Číhalík společně s agenturou Taste, se uskuteční už 30. listopadu v pražském Kině Dlabačov.
Akce se zaměřuje na kreativní proces od začátku do konce – tedy od briefu po měření. Právě brief rozebe šéfka brandové komunikace Vodafone Barbora Kožíšková, zakladatel konzultačního butiku Inspirations Minar Pavol Minár doplní informace o hledání insightů a Judita Ružičková s Davidem Červeným ze Zaraguzy přidají potřebný důraz na strategii.
Petr Šupolík ze Symbia pak vysvětlí, proč zažije kontextuální cílení renesanci. Leonard Savage z McCann Prague ukáže, jak ve správných chvílích v rámci kreativní strategie správně riskovat. Christophe Wechsler z Kiwi.com se podělí o zkušenosti z budování a rozvoje in-house kreativity a Vojtěch Prokeš z Behavio Labs se bude soustředit na zmiňované měření kreativity a její efektivity.
Alan Záruba z Livesportu přiblíží zkušenosti z rozvoje služby pro 100 milionů lidí z 50 zemí. Magdaléna Pivarči Křížová, někdejší CEO agentury Triad, a koučka Alice Budová pak poradí, jak z toho všeho nevyhořet.
Podrobný program, další informace o řečnících a možnosti registrace na akci najdete na webu Creative Restart.