Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

AKTV na konferenci představí českou edici studie Track the Success

Hlavním bodem programu tradiční konference Asociace komerčních televizí (AKTV), která se uskuteční 22. listopadu ve Spojce Karlín, bude historicky první výzkum realizovaný pro AKTV, a to česká edice studie Track the Success.

Track the Success původně vznikla v německy mluvících zemích a její DACH (Německo, Rakousko, Švýcarsko) verzi prezentovali na loňské konferenci zástupci realizátora a berlínské agentury eyesquare. Ta ve spolupráci s výzkumnými odděleními členů AKTV zpracovává i českou verzi studie tak, aby byly výsledky vzájemně porovnatelné. Dozvíme se tak například, jak je identická reklama vnímaná v TV, BVOD, na YouTube a Facebooku.

„Televizní reklama je v dnešní době stále častěji opředena různými mýty a předsudky a nezřídka bývá její přínos porovnáván s videoreklamou v online prostředí a sociálních sítích. Studie Track the Success přináší odpovědi, jak je to s pozorností a vnímáním videoreklamy v různých prostředích. Testování probíhá na českých reklamách, s českých obsahem, v reálných domácnostech na jejich vlastním zařízení. Je to velmi sofistikovaný výzkum, který dá reklamním zadavatelům průkazné odpovědi,“ říká Jan Vlček, prezident AKTV a generální ředitel TV Nova.

Listopadová konference, jejímž spolupořadatelem bude i slovenská Asociácia televíznych vysielateľov Slovenska (ATVS), se bude konat pod záštitou nově vytvořené značky ScreenVoice TALKS. Ta nově zastřešuje konferenční aktivity AKTV a dále rozvíjí brand ScreenVoice, který marketérům, reklamním agenturám a zadavatelům přináší pravidelnou inspiraci ze světa (nejen) televize, televizní reklamy a total videa.

Téma pozornosti na konferenci uvede Matt Hill, ředitel výzkumu a plánování britského Thinkboxu. Jeho prezentace „Attention in Context“ ukáže, proč je pozornost v reklamě tak důležitá, jak ji přilákat, udržet a v neposlední řadě také jak ji změřit. Závěrečnou řečnicí bude ekonomka, porotkyně IPA a WARC Effectiveness Awards a sloupkařka WARC a Marketing Week Dr. Grace Kite. Její specializací je efektivita marketingu a ve své prezentaci představí přínosy televizní reklamy pro online značky, jejichž přítomnost na TV obrazovkách každoročně stoupá.

Konference se i letos bude konat v době oslav Světového dne televize, který každoročně připadá na 21. listopadu. Jednotlivé ročníky jsou věnovány unikátním vlastnostem televizního mediatypu, v uplynulých letech se tak propagovaly například její důvěryhodnost, kvalita, rozmanitost nebo prospěšnost. Letošním tématem pak bude pozornost.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu