Reklama
Megaboard

Agentura roku hlásí téměř pět desítek nominací. Uzávěrka do Talentu roku je prodloužena

Organizátor soutěže, týdeník Marketing & Media, se rozhodl dát šanci většímu počtu mladých profesionálů a prodloužil uzávěrku pro kategorii Talent roku až do konce ledna. Nominace do ostatních kategorií jsou již uzavřené.

V kategorii Talent roku mohou být hodnocení kreativci, stratégové, account manažeři a další talentovaní mladí profesionálové různého zaměření z agentur či ze stran zadavatelů.

Nominace se provádí na webu soutěže. Nominovat může kdokoli svého kolegu či kamaráda nebo také sám sebe. Jedinou podmínkou k účasti v soutěži je věk – nominovanému nesmělo být do konce loňského roku 27 let.

Reklama
Bubnovi

„Talent roku je má oblíbená kategorie, v porotě se vždy sejdou nejen inspirativní, ale také hodně vtipní lidé,“ uvedla k průběhu soutěže Radana Čechová, šéfredaktorka MAM a ředitelka Agentury roku.

„Předchozí ročníky, kdy se vítězem stal David Červený ze Zaraguzy a rok na to Iman Delić z DDB, provázely jury velice živé diskuse, protože porotci k hodnocení přistupují velice zodpovědně. Čekám, že letošní hodnocení nebude jiné,“ dodala.

Nominace do všech ostatních kategorií jsou již uzavřené. Do letošního třetího ročníku soutěže Agentura roku bylo v I. kole nominováno celkem 48 agentur působících na našem trhu.

„Poměr mezi těmi, které přihlásili samotní majitelé, ředitelé agentur nebo jejich vedoucí pracovníci, a těmi, které nominovali jejich klienti či dodavatelé, je téměř vyrovnaný,“ prozradila Radana Čechová.

„Všechny nominované agentury jsme nyní oslovili. Pokud se rozhodnou v klání pokračovat, vrhneme se na jejich zkoumání v závislosti na tom, jakou soutěžní kategorii si vybraly,“ doplnila.

Všem agenturám organizátor rozešle 17. ledna detailní dotazníky podle kategorií, přičemž současně se spustí také nezávislá šetření odborných partnerů Havel & Partners, Behavio, ResSolution a Atmoskop.cz.

Letošní novinkou soutěže je změněná metodika v kategorii Volba klientů. Do této kategorie nominuje agentury MAM ve spolupráci s Marketingovou radou při AKA (Asociaci komunikačních agentur). Nominované agentury následně analyzuje agentura Behavio. Vítěz je poté vybrán speciální porotou.

Všechny poroty, v nichž se letos objeví také nové tváře, zveřejní organizátor 15. ledna na webu soutěže. změnou oproti předchozím ročníkům bude jmenování prezidentů jednotlivých porot.

Slavnostní vyhlášení proběhne 8. dubna na oblíbeném místě Václavák 22. Vstupenky budou v prodeji v polovině ledna 2025.

Reklama
Bubnovi
Reklama
Bubnovi
Reklama
Bubnovi
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-01

MAM Exkluzivně v časopise

KFC Bukurešť
Klára Poliakov, Lasvit
Štěpán Zub (Mixit) s Adamem Ondrou a Jiřím Procházkou

MAM Téma čísla

2025
Téma Ročenky 2024
letaky
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále