Přesně za dva týdny budou na slavnostním večeru vyhlášeni letošní vítězové soutěže Agentura roku, kterou pořádá MAM. Nastal tak čas zveřejnit první shortlist. Jaké agentury se na něj probojovaly v kategorii Nejlepší aktivita pro rozvoj talentů?
Byla to vůbec první porota, která se letos sešla. Devítičlenný sbor hodnotil nejdříve online formou, aby se posléze potkal v prostorách Vysoké školy kreativní komunikace, kde na zasedání rozhodl o délce shortlistu a hlavně vítězi. „V kategorii, která byla silněji zastoupena než loni, neměli porotci vůbec snadnou cestu k volbě agentur na shortlist a už vůbec nebylo snadné vybrat vítěze. Kvalita těch nejlepších byla srovnatelná. O to více pak ale vynikly nedostatky agentur, které tématu rozvoje talentů nepřikládají dostatečnou váhu,“ komentuje průběh Radana Čechová, šéfredaktorka MAM a ředitelka soutěže.
„Výběr jednotlivých projektů nebyl vůbec snadný. Ačkoliv několik agentur nevyplnilo své přihlášky zcela svědomitě, těch velmi dobře zpracovaných bylo více,“ přidává svůj pohled Šimon Hauser, redaktor MAM a člen poroty.
Možná i proto není náhodou, že shortlist kategorie Nejlepší aktivita pro rozvoj talentů je zcela totožný s tím loňským. Tehdy se z kvarteta Fragile media, Marketup, McCann Prague a Ogilvy radovali zástupci Fragile media. Kdo to bude letos? To zjistíme už 16. dubna v prostorách Václavák 22, kde slavnostní večer i následná party proběhne. Neváhejte a během čekání na další shortlisty, které budeme postupně odhalovat během tohoto týdne, si včas zajistěte vstupenky – k zakoupení jsou zde.