Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Agentura roku se blíží do finále, hlavní shortlisty jsou zveřejněny

Boomerang Communication, McCann Prague, nebo VCCP? Kdo se letos stane vítězem hlavní kategorie Agentury roku?

Marketing & Media, organizátor soutěže Agentura roku, zveřejňuje zbývající shortlisty. V některých kategoriích se však porota rozhodla oznámit až vítěze. Takovou kategorií je například Odpovědná agentura. Další kategorií, v níž si musíme počkat až na 16. dubna na oznámení vítězů, je Volba klientů a samozřejmě také Nejlepší marketér.

Ale to zdaleka nejsou všechny kategorie, v nichž budou rozdány ceny. Vedle již zveřejněných shortlistů Nejlepší místo, kde pracovat, Nejlepší aktivita pro rozvoj talentů a Talent roku oslavíme 16. dubna také vítěze v kategoriích Kreativní tým roku (tady letos cena poputuje přímo do rukou „srdce“ kreativního týmu, a to copywriterovi a art directorovi), Account tým roku (stejně jako u předchozí kategorie i zde oceníme nejlepší jmenovitě) a Stratég roku.

Reklama
Know

Vítěz hlavní kategorie Agentura roku vzejde z trojice Boomerang Communication, McCann Prague, která je obhájcem loňského triumfu, a VCCP. Boomerang Communication se přitom může stát i Nezávislou agenturou roku, protože s přihláškou uspěla v obou kategoriích — mezi nezávislými agenturami jsou jejími soupeři Marketup, Proficio a Triad.


O pořadí ve výše zmíněných dvou kategoriích rozhodly výsledky v soutěžích pro kreativní a digitální agentury (váha 40 %), šetření vnímání agentur na trhu a mezi zadavateli (30 %), které provádí Behavio a ResSolution, šetření zaměstnanecké spokojenosti od Atmoskopu (20 %) a ekonomické zdraví (10 %), které zkoumá Havel & Partners. Výsledky poté na svém zasedání verifikovala hlavní porota.

Slavnostní vyhlášení Agentury roku se koná už 16. dubna v prostorách Václavák 22. Neváhejte a včas si zajistěte vstupenky – k zakoupení jsou zde.

Reklama
MMcite
Reklama
Know
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)