Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Seznam fórum 2024 opět inspirovalo i pomáhalo

Největší konference Seznamu se zúčastnilo přes 300 hostů z řad agentur, přímých klientů, neziskových organizací a také Seznamáků.

Za pomyslný moderátorský pultík Seznam fóra 2024 se opět postavila vtipná a pohotová Bára Hacsi, hlavní tvář rádia Expres FM, a uvedla první přednášku. Patřila Andymu Sittovi, šéfovi Seznam Brand Studia, který vysvětlil, jak v reklamě získat to nejcennější – pozornost lidí. Produktová manažerka velkých jazykových modelů v Seznamu Diana Hlaváčová hostům v následujícím vystoupení prozradila, v jaké fázi je vývoj jazykových modelů SeLLMa (Šelma), které v Seznamu interně vznikají.

Jan Šedivý, který je průkopníkem AI v akademické i soukromé sféře, během své interaktivní přednášky ukázal praktické aplikace, které využívají posledních pokroků v AI pro zvýšení produktivity práce v řadě (nejen) technologických oborů. Jiří Udatný, jenž v Seznamu řídí divizi Identity a uživatelského profilu, hovořil o „first party“ datech a jejich využití pro přesnější cílení kampaní a personalizaci reklamy.

Reklama

Po přestávce se slova ujal Ondřej Tolar, ředitel divize Homepage Seznam.cz. Ve své přednášce se věnoval blogovací platformě Médium.cz a obecně rostoucí popularitě uživatelského obsahu. Sérii přednášek uzavřel tandem zástupců Českého hokeje, Ondřej Šnaidauf a Jonáš Štekr. Ti své vystoupení věnovali digitální transformaci, kterou Český hokej prodělal během uplynulé sezony. A navíc s sebou přivezli i trofej, kterou čeští hokejisté vybojovali na letošním hokejovém mistrovství.

V rámci Seznam fóra jsme také předali ceny vítězům ocenění Agenturní spolupráce roku 2023. Agentury, které spolupracují se Seznamem, se utkaly v devíti kategoriích a nejvíce zabodovaly Knowlimits Group a Wavemaker, které si odnesly po dvou cenách.

Protože v Seznamu rádi podporujeme smysluplné projekty, každá z vítězných agentur předala vybrané neziskové organizaci kredit do systému Sklik v hodnotě 50 tisíc korun. Celkem tak na podporu dobré věci putoval kredit v hodnotě 450 tisíc korun. Díky tomu mohou neziskovky efektivněji propagovat své aktivity.

Picture of Externí autor

Externí autor

Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)