Reklama
Megaboard

Jubilejní 30. Golden Drum zveřejnil program, na přihlášky zbývá jen pár dní

Marketing & Media bude jako mediální partner festivalu letos opět od 9. do 10. října ve slovinské Portoroži a přinese vám ve speciálním vydání to nejdůležitější z akce. Na co se můžete z programu těšit?

Jako první vystoupí v rámci odborného programu festivalu Golden Drum Katie Sterling z WARC. V prezentaci se zaměří na sílu kreativity a konzistence v komunikaci. Bude se snažit zodpovědět otázku, proč marketingoví lídři sní o velkých cílech, ale často jich nedosáhnou. V „masterclass“ ukáže, jak dosáhnout úspěchu tím, že zůstaneme věrní strategii a zároveň udržíme neotřelý přístup.

Dopolední program bude pokračovat vystoupením Pum Lefebure, spoluzakladatelky a kreativní ředitelky Design Army a prezidentky festivalové poroty Craft Drum. Zaměří se na moc designérů spojovat, komunikovat a inspirovat k činu. Odhalí, jak každá tvůrčí snaha, od malých projektů až po velké kampaně, může zanechat trvalý vliv na komunitu. Podělí se o své zkušenosti s tím, jak mohou kreativní iniciativy získat podporu pro místní umělecké programy, zpochybnit kulturní normy a otevřít cestu k pozitivním změnám, ať jste odkudkoli.

Následovat bude vystoupení s názvem „Přijetí rozmanitosti ve východní Evropě“. Guy Wieynk, globální výkonný ředitel AnalogFolk Group a prezident poroty One-channel Drum, vyzve k pokračující snaze o podporu inkluzivity a její zastoupení v tvorbě. Představí také produkční platformu Untold Fable (do které AFG investovala), která k těmto snahám významně přispěla. V přednášce zdůrazní potenciál otevřenosti v tvůrčím procesu pro společenský a environmentální dopad.

„Nepředstavitelná kulturní řešení: spolupráce technologie a kreativity“ se jmenuje prezentace Kentara Kimury, mezinárodního kreativního ředitele a CEO japonské Hakuhodo a zakladatele Hakuhodo Kettle, který je současně prezidentem poroty Omni-channel.

Upozorní na to, že problémy, kterým čelí naši klienti a společnost v posledních letech, jsou obtížnější a složitější. Konvenční nápady stylu ‚jedna velikost pro všechny‘ již nefungují. Kde tedy najdeme řešení, která jsou nad rámec představivosti? Ta se podle Kimury nalézají v hlubinách lokálních komunit. Bude hovořit o třech důležitých společenských problémech naší doby a představí řadu případových studií.  

Dopolední program zakončí Janet Levine, globální ředitelka inovací v Mindshare a prezidentka poroty Creative media excellence. V přednášce „Media Utopia“ bude zkoumat budoucnost médií a marketingu prizmatem různých utopických zemí. Ponoří se do problémů, kterým obor čelí a pokusí se najít udržitelná východiska.  

V odpoledním programu vystoupí dalších šest spíkrů. Mimo jiné třeba Jay Richards, CEO Imagen Insights z Velké Británie, nebo Aidis Dalikas, šéf „creative performance“ v Aleph Group a spoluzakladetel The C School z Litvy.

Kompletní program najdete zde.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

ROI
Jan Nízky, A+Manual
KFC Bukurešť

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále