Networkingová akce Meet&Deal propojí až 200 lidí z české e-commerce, marketingových specialistů, freelancerů nebo influencerů.
Ve čtvrtek 7. března opět proběhne event Meet&Deal, jehož první ročník proběhl v pražském Operu a navštívilo ho 150 lidí. Druhý ročník se koná v prostorách Václavák 22 a otevřen je až 200 lidem z řad české e-commerce, marketingových specialistů, freelancerů nebo influencerů. Akce je opět postavená především na networkingu.
„Navštívím zhruba 50 akcí ročně a bohužel většina z nich má jedno společné: networking je tam jen jako doplněk. Osobně ze své pozice vnímám networking jako klíčovou součást svého podnikání. Proto jsem se rozhodl akci na něm přímo postavit,“ říká ke konceptu Meet&Deal organizátor André Kohout.
Doprovodný program tvoří panelová diskuze s tématem osobní brand a PR v e-commerce. Jako moderátor si do ní Kohout pozval šéfredaktora Forbes.cz Zdravka Krstanova, spolumajitele lihovaru Žufánek Martina Žufánka a Ondřeje Křivku, spoluzakladatele a výkonného ředitele společností Media:list a Department.
Panelovou diskuzí celý event odstartuje. Poté na účastníky čekají hodiny networkingu, později v doprovodu hudby v podání DJe, a také afterparty. Účastníci Meet&Deal mají dopředu informace o ostatních hostech, aby si mohli vybrat s kým se potkat a domluvit „deal“. Přímo na místě se také pohybuje několik „propojovátorů“, kteří pomáhají s networkingem i se startem konverzací.