Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

RHK Brno s Lesensky.cz nabízí zdarma konzultace o PR a marketingu

Regionální hospodářská komora Brno (RHK Brno) připravila společně se svým členem agenturou Lesensky.cz konzultace zaměřené na public relations a marketing. Bezplatné konzultace budou věnované konkrétním oborům a proběhnou v sídle komory na brněnském výstavišti v době konání velkých veletrhů v březnu a dubnu.

„Konzultace budou probíhat přímo v našem sídle na brněnském výstavišti. Otevřené jsou všem. Zjistit si informace o možnostech marketingu a public relations pro svou firmu tak mohou jak členské firmy RHK Brno, tak například i zástupci firem účastnících se veletržních akcí, které budou ve dnech vyhrazených konzultacím na výstavišti probíhat,“ uvedl ředitel Regionální hospodářské komory Brno Čeněk Absolon.

Během března a dubna jsou pro letošní jaro naplánované celkem čtyři konzultace. Ty se uskuteční vždy ve čtvrtek odpoledne v době konání velkých veletrhů. První možnost tak budou mít zájemci už 5. března, kdy se konají veletrhy Motosalon a Prodítě. Další březnové kolo je plánováno na 19. 3., kdy Brno hostí veletrh Amper. V dubnu se bude jednat o čtvrtek 2. a 23. 4., kdy na výstavišti probíhají nejprve veletrhy Techagro, Silva Regina a Biomasa a posléze Embaxprint, Salima, MBK, G+H, Vinex a Festival chutí.

Reklama
MMcite

„Během všech čtyř termínů budou v sídle RHK Brno ke konzultacím připraveni naši specialisté na PR a marketing. Pro firmy napříč různými obory se tak nabízí jedinečná příležitost se zdarma dozvědět, jaké možnosti jim public relations a marketing nabízejí. V rámci konzultace dostanou například stručný monitoring aktuálního stavu jejich PR či doporučení, které nástroje do budoucna využít a proč,“ řekl majitel agentury Lesensky.cz Petr Lesenský.

Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)