Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Festival Golden Drum zveřejnil shortlisty, Češi mají ve finále 20 nominací

Mezinárodní reklamní festival Golden Drum zveřejnil užší výběr finalistů pro letošní 26. ročník. Festival se koná ve slovinské Portoroži a probíhá 17. – 18.října. Do soutěže bylo celkem přihlášeno 1150 kreativních projektů, z toho 883 do hlavní soutěžní sekce Golden Drum a 267 do sekce Young Drummers. Na shortlisty jednotlivých kategorií se dostalo celkem 204 přihlášek, mezi nimiž je také 20 prací z České republiky. Slavnostní vyhlášení výsledků se uskuteční tento pátek 18. října ve večerních hodinách v Hotelu Slovenija. 

Česká kreativa bodovala zejména v kategoriích “Social good” a “Food&Drinks”. Největší počet nominací (5) napříč kategoriemi získaly za Českou republiku agentury VMLY&RHavas. Agentura VMLY&R zabodovala s projekty pro Post Bellum a organizaci Člověk v tísni, agentura Havas má ve finále práce pro Amnesty International.

Práce Havasu na Golden Drum (foto: Ondřej Fér)

Více nominací mají na shortlistech také agentury McCann Prague (3) a WMC GREY (2). Obě bojují o cenu v sekci Food&Drinks; McCann Prague s kampaněmi pro společnost Coca-Cola a WMC GREY s kampaní pro Kofolu. S projektem pro neziskový sektor uspěla i agentura KINDRED, jejíž kampaň Eat This Paper je nominovaná v kategorii print. Po jednom shortlistu mají také agentury Comtech_Can, DDB a Geometry Prague.

Reklama
ČEZ

Letošní soutěž je rozdělena do dvou základních sekcí pojmenovaných WHAT a WHY. Hlavní porotkyní sekce WHAT je Tiffany Rolfe, viceprezidentka a kreativní ředitelka americké společnosti R/GA. Porotu sekce WHY vede Mikołaj Sadowski, kreativní ředitel polské agentury 180hearbeats + Jung v Matt.

Práce agentury Heimat Wien na Golden Drum (foto: Ondřej Fér)
Reklama
MMcite
Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)