Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

POPAI DAY 2019

21. 11. 2019 Kongresové centrum Top hotel, Praha

Letošní ročník setkání profesionálů v oboru in -store marketingu završené vyhlášením soutěží POPAI Awards, Hvězda 3D reklamy, se zaměří na využití neuroscience, psychologie a dalších vědeckých disciplín v oblasti podpory prodeje. Své postřehy nabídnou dva zahraniční hosté orientovaní na neurovědu – Enrique Strelow, head of shopper neuroscience z německého Ferrero, a Ana Iorga, CEO & chief neuroscientist z britské firmy Buyer Brain. Vystoupí též prognostik a futurolog Bohumír Štědroň, Emma Petra Kocmánek Dikyová z Creative Laboratoires Worldwide, Lukáš Pilka, kreativní ředitel agentury BlueGhost.cz, Vít Prokůpek, profesionální vyjednavač a odborník na psychologii ovlivňování, Hynek Medřický, mezinárodně uznávaná autorita v oblasti chronobiologie a světelné techniky, a Radim Pařík z PR PA RT NE RS Advisory Group.

Reklama
ČEZ
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)