21. 11. 2019 Kongresové centrum Top hotel, Praha
Letošní ročník setkání profesionálů v oboru in -store marketingu završené vyhlášením soutěží POPAI Awards, Hvězda 3D reklamy, se zaměří na využití neuroscience, psychologie a dalších vědeckých disciplín v oblasti podpory prodeje. Své postřehy nabídnou dva zahraniční hosté orientovaní na neurovědu – Enrique Strelow, head of shopper neuroscience z německého Ferrero, a Ana Iorga, CEO & chief neuroscientist z britské firmy Buyer Brain. Vystoupí též prognostik a futurolog Bohumír Štědroň, Emma Petra Kocmánek Dikyová z Creative Laboratoires Worldwide, Lukáš Pilka, kreativní ředitel agentury BlueGhost.cz, Vít Prokůpek, profesionální vyjednavač a odborník na psychologii ovlivňování, Hynek Medřický, mezinárodně uznávaná autorita v oblasti chronobiologie a světelné techniky, a Radim Pařík z PR PA RT NE RS Advisory Group.