Soutěž Young Lions spustila registrace a komunitu pro celoroční rozvoj

Už 17. ročník soutěže mladé komunikační profesionály Young Lions startuje. Platforma se rozšiřuje ke komunitě zaměřené na rozvoj a propojování talentů během celého roku.

Registrace soutěže jsou možné do 28. února. Otevřena je účastníkům ze všech typů agentur, freelancerům a zaměstnancům klientských organizací. Soutěžit budou od 14. do 24. března.

Dvoučlenné týmy mají 24 hodin na vytvoření návrhu kampaně pro neziskovou organizaci, obecně prospěšnou myšlenku či CSR program. Následně ho v pěti minutách anglicky prezentují odborné porotě, která vybírá vítěze a poskytuje zpětnou vazbu každému účastníkovi. 

Soutěž probíhá v hybridním formátu v pěti kategoriích – Media, Digital, PR, Print a Marketers. Při Briefing Day a Awards & Networking Night se účastníci setkávají osobně, soutěžní prezentace a zpětné vazby od poroty probíhají virtuálně v Zoomu.

Pro účast je nutné splnit požadavky na věk (narození po 20. červnu 1994), dobrou znalost anglického jazyka a vytvoření dvoučlenného týmu. Registrace probíhá přímo na oficiálních webových stránkách soutěže.

Klíčové termíny Young Lions 2025

  • Uzavření registrací: 28. února 2025
  • Q&A (Warmup): 4. února 2025 16:00 – 18:00 | virtuální | Zoom
  • Workshop (Warmup): 4. března 2025 18:00 – 21:00 | osobní | Vedle.space, Praha
  • Soutěžní dny: 14.-21. března 2025 | hybridní
  • Awards & Networking Night: 24. března 2025 | osobní | Radlická Kulturní Sportovna, Praha
  • Winners Camp: 16.-17. května 2025 | osobní | Vedle.space, Praha
  • Cannes Lions: 16.-20. června 2025

Letošní novinkou je spuštění komunity pro soutěžící. „Vytvořit komunitu, která sdržuje nejtalentovanější lidi z oboru a dává jim příležitost se vzájemně obohacovat, propojovat a společně růst, mi dává ohromný smysl a považuji to za další významný přínos Young Lions k rozvoji talentů v našemu oboru,“ říká René Jež, ředitel Young Lions a zakladatel pořádající společnosti Lionhearted.

„Komunita navíc propojuje lidi z agentur s marketéry z klientských organizací přínosné za každé situace. Jediný způsob, jak se stát jejím členem, je soutěžit v Young Lions,“ dodává s tím, že do budoucna Young Lions plánuje aktivity i pro širší publikum.

Komunita bude fungovat na virtuální platformě a propojí soutěžící ze všech kategorií. Umožní jim setkávat se nejen virtuálně, ale i naživo. V plánu je několik Connections setkání v průběhu roku. Otevře také prostor pro „peer-to-peer learning“. 

Pro členy bude také vytvořena speciální série cca dvaceti přednášek od porotců soutěže pod názvem Excellence Track. „Letos vybíráme porotce do soutěže s podmínkou, že v průběhu roku pro naše soutěžící připraví jednu ‚věc‘, formát je na nich a obsah na dohodě,“ říká Jež.

„Může to být přednáška, workshop, masterclass nebo něco úplně jiného. Naše zadání je jednoduché – považujete tu věc za důležitou pro lidi v oboru a naplňuje vás se o ni podělit,“ dodává.

Nová partnerství

Díky novému hlavnímu partnerovi kategorie PR, agentuře Hero & Outlaw, získají její vítězové delegátské pasy na festival Cannes Lions opravňující je k účasti v globální soutěži Young Lions.

V ostatních kategoriích bude uplatněn nový mechanismus, který vítězům pomůže s financováním pasů. Výše příspěvku se bude odvíjet od počtu soutěžících týmů v kategorii. Organizátor soutěže věnuje registrační poplatky 21. a každého dalšího přihlášeného týmu. 

Soutěž Young Lions už také oznámila spolupráci s asociací ASCOPA (Asociace strategické komunikace a vztahů s veřejností, dříve PR Klub) týkající se rozvoje talentu v oboru PR. Další možná partnerství a spolupráce jsou v jednání.

„Poté co nám skončilo dlouholeté partnerství s WPP a GroupM, kterého jsme si ohromně vážili, se letos otevírají nové možnosti a příležitosti spolupráce v průběhu celého roku. Věřím, že navážeme další podobně skvělá partnerství,“ říká Jež.

V rámci přípravy na soutěž nabízí Young Lions přípravné aktivity, jako jsou 4. února virtuální Warmup Q&A Meeting pro všechny zájemce. Potom 4. března proběhne tradiční Warmup Workshop „From Good to Great“ pro přihlášené soutěžící, kde získají praktické rady pro úspěch v soutěži.

Pro všechny medailisty se připravuje dvoudenní rozvojový program Winners Camp zaměřený na rozvoj jejich schopnosti vytvářet skvělá komunikační řešení a osobní excelenci. Letos proběhne 16. a 17. května a na rozdíl od loňska naživo v Praze ve Vedle.space agentury Visibility.

Předchozími 16 ročníky prošlo 1044 týmů a mnohým z účastníků úspěch v Young Lions významně ovlivnil kariéry. Některé z příběhů jsou odhalovány v podcastové sérii „Shine Bright Like a Star“, která je volně k dispozici.

Reklama
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-07

MAM Exkluzivně v časopise

Jaroslav Vígh
Jindřich Fáborský
Milka

MAM Téma čísla

iStock_lupa_pismena_SEO_hledani_nový web-otvírák (92)
kina
Návrh bez názvu-8
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

MAM Souboj spotů leden 2025
Česká spořitelna Kingdom Come: Deliverance II
Penny prsa
Super Bowl 2025 V_nový web otvírák doporučujeme (24)
MAM Souboj spotů leden 2025
Česká spořitelna Kingdom Come: Deliverance II
Penny prsa
Super Bowl 2025 V_nový web otvírák doporučujeme (24)