Šestý ročník největšího event marketingového festivalu Event Fest se uskuteční 27. března 2025 v prostorách Křižíkových pavilonů a Nové Spirály na Výstavišti Praha. Rozšíří výstavní plochu Event Expo a na konferenci Event Vision představí šest zahraničních speakerů.
Event Fest běžně navštíví přes 2000 eventových a marketingových profesionálů. Každoročně propojuje stovky odborníků z řad agentur, venues, dodavatelských firem, ale i zástupců korporátních zadavatelů eventů s cílem představit eventové novinky, inovace, trendy a know-how.
„Vzhledem k vysokému zájmu ze strany vystavovatelů jsme se rozhodli letos uspořádat konferenci Event Vision v prostorách Nové Spirály, která se nachází hned vedle Křižíkových pavilonů, a tím rozšířit Event Expo. Prostory Křižíkových pavilonů se minulý rok osvědčily jako ideální pro Event Expo. Tímto krokem zajistíme nejen větší komfort pro hosty, ale dáme prostor i novým vystavovatelům,“ dodává Jakub Klimeš, ředitel Event Festu.


Mezinárodní konference Event Vision očekává přes 200 hostů, kteří mají v ceně vstupenky na konferenci také vstup na Event Expo. Event Vision každoročně představuje přední české i zahraniční speakery a zaměřuje se na nejaktuálnější témata a problematiku event marketingu.
Hosté si budou moci poslechnout praktické příklady, tipy a case studies a získat tak know-how od profesionálů ve svém oboru. Stage design konference Event Vision bude vzhledem k prostoru zrekonstruované Nové Spirály velmi netradiční, a v této podobě zde nebyl doposud realizován. Návštěvníci se mohou těšit také na umělecký vstup před zahájením.
Témata konference Event Vision:
• interní a klientské eventy
• brand experience
• technologie
• kreativita a design
• udržitelnost
Klíčoví speakeři:
• Fredrik Kolverud, partner, Fieldwork (NO)
• Marie-Hélène Delage, „creative director“, Cirque du Soleil (CA)
• Veronica Vega, „international events director“, Acciona Cultura (ES)
• Nataliia Chyzhova, CEO and co-owner, Plombir Event Company (UA)
• Miloš Tuček, „events and production Hub“, Česká spořitelna (CZ)
• Matúš Bielik, head of event, Leopard Production (SK)
• Jana Zielinski, founder and director, Designblok (CZ)
V rámci programu konference Event Vision se také uskuteční panelová diskuse za účasti členů BEIC (Business Event Industry Club) – koalice nejinovativnějších a nejpodnikavějších světových společností v oblasti Brand Experience a Live Communication.
Diskuse se zaměří na téma „Vliv AI na vývoj trendů v eventovém průmyslu“, kde budou zkoumány způsoby, jak umělá inteligence transformuje řízení eventů, zlepšuje zážitky účastníků a mění marketingové strategie. Odborníci z různých zemí se podělí o své poznatky, reálné aplikace a pohledy na budoucnost eventů poháněných AI, přičemž se budou věnovat jak příležitostem, tak i etickým otázkám v tomto dynamicky se vyvíjejícím prostředí.
Více informací o všech speakerech, video pozvánky a anotace k přednáškám najdete na webu akce zde.
„Rádi přicházíme s novými nápady a věřím, že návštěvníkům přineseme opravdový zážitek, velkou dávku inspirace, praktické rady a tipy, které mohou využít ve své práci,“ komentuje Jakub Klimeš, ředitel Event Festu.
Event Expo
Na Event Expo se prezentuje více než 130 vystavovatelů / firem z různých eventových oborů. Historicky největší plocha Event Festu, až 6300 m², nabídne návštěvníkům nejen vnitřní, ale i outdoor expozice, venkovní Food Zone a vnitřní Relax & Networking Zone. Event Expo poskytne opět bohatý doprovodný program, který mohou hosté navštívit v rámci vstupenky na Event Expo zdarma.
Novinkou letošního ročníku je mimo jiné otevírací doba festivalu, která se prodlužuje do 18:30 hodin. Event Fest dbá na udržitelnost, a proto dává vystavovatelům, kteří se k tomuto tématu hlásí, příležitost k většímu zviditelnění, a to formou udržitelné známky, kterou návštěvníci naleznou v seznamu vystavovatelů v aplikaci společně s anotací, v čem je vystavovatel udržitelný. Aplikace Eventee nabídne účastníkům funkci networkingu, která jim umožní domlouvat si schůzky již 14 dní před Event Festem nebo přímo na místě.
„Vzhledem k dynamickému růstu Event Festu a rostoucímu počtu vystavovatelů jsme se rozhodli prodloužit otevírací dobu na 8:30 – 18:00 hodin. Tímto krokem zajistíme návštěvníkům konference Event Vision možnost navštívit Event Expo po jejím skončení, návštěvníkům Event Expo větší prostor pro schůzky a věřím, že tuto změnu ocení i návštěvníci, kteří mají např. dopoledne důležitá jednání a nemohou strávit na Event Festu celý den,“ doplňuje Jakub Klimeš, ředitel Event Festu.
Doprovodný program Event Expo:
• expo stage show: umělecká, hudební a programová vystoupení
• workshop room: workshopy a přednášky zaměřené na aktuální event marketingová témata
• experience zone: interaktivní zóna plná inspirace a zábavy
• creative battles: duely umělců, tvůrců a hudebníků
• soutěž o teambuilding: možnost vyhrát firemní teambuilding až pro 40 osob, včetně zajištění nealko nápojů a občerstvení ve Futurento. Pravidla soutěže budou oznámena již brzy na sítích a webu Event Expo.
Vstupenky si můžete pořídit na webu akce zde.



Partneři:
Oficiálním partnerem akce je Výstaviště Praha – Nejlepší akce jsou Na Výstavišti.
Hlavní partneři: House of Fun, Creative Dreamers, Futurento, Event Arena, VT projekt, Spojujeme, Česká eventová asociace, Quick Space.