Reklama
Reklama
Reklamní banner Acomware

Event Fest 2025 přináší řadu novinek, šest zahraničních speakerů a delší otevírací dobu

Šestý ročník největšího event marketingového festivalu Event Fest se uskuteční 27. března 2025 v prostorách Křižíkových pavilonů a Nové Spirály na Výstavišti Praha. Rozšíří výstavní plochu Event Expo a na konferenci Event Vision představí šest zahraničních speakerů.

Event Fest běžně navštíví přes 2000 eventových a marketingových profesionálů. Každoročně propojuje stovky odborníků z řad agentur, venues, dodavatelských firem, ale i zástupců korporátních zadavatelů eventů s cílem představit eventové novinky, inovace, trendy a know-how.

„Vzhledem k vysokému zájmu ze strany vystavovatelů jsme se rozhodli letos uspořádat konferenci Event Vision v prostorách Nové Spirály, která se nachází hned vedle Křižíkových pavilonů, a tím rozšířit Event Expo. Prostory Křižíkových pavilonů se minulý rok osvědčily jako ideální pro Event Expo. Tímto krokem zajistíme nejen větší komfort pro hosty, ale dáme prostor i novým vystavovatelům,“ dodává Jakub Klimeš, ředitel Event Festu.

Konference EVENT VISION

Mezinárodní konference Event Vision očekává přes 200 hostů, kteří mají v ceně vstupenky na konferenci také vstup na Event Expo. Event Vision každoročně představuje přední české i zahraniční speakery a zaměřuje se na nejaktuálnější témata a problematiku event marketingu.

Hosté si budou moci poslechnout praktické příklady, tipy a case studies a získat tak know-how od profesionálů ve svém oboru. Stage design konference Event Vision bude vzhledem k prostoru zrekonstruované Nové Spirály velmi netradiční, a v této podobě zde nebyl doposud realizován. Návštěvníci se mohou těšit také na umělecký vstup před zahájením.

Témata konference Event Vision:

• interní a klientské eventy
• brand experience
• technologie
• kreativita a design
• udržitelnost

Klíčoví speakeři:

• Fredrik Kolverud, partner, Fieldwork (NO)

• Marie-Hélène Delage, „creative director“, Cirque du Soleil (CA)

• Veronica Vega, „international events director“, Acciona Cultura (ES)

• Nataliia Chyzhova, CEO and co-owner, Plombir Event Company (UA)

• Miloš Tuček, „events and production Hub“, Česká spořitelna (CZ)

• Matúš Bielik, head of event, Leopard Production (SK)

• Jana Zielinski, founder and director, Designblok (CZ)

V rámci programu konference Event Vision se také uskuteční panelová diskuse za účasti členů BEIC (Business Event Industry Club) – koalice nejinovativnějších a nejpodnikavějších světových společností v oblasti Brand Experience a Live Communication.

Diskuse se zaměří na téma „Vliv AI na vývoj trendů v eventovém průmyslu“, kde budou zkoumány způsoby, jak umělá inteligence transformuje řízení eventů, zlepšuje zážitky účastníků a mění marketingové strategie. Odborníci z různých zemí se podělí o své poznatky, reálné aplikace a pohledy na budoucnost eventů poháněných AI, přičemž se budou věnovat jak příležitostem, tak i etickým otázkám v tomto dynamicky se vyvíjejícím prostředí.

Více informací o všech speakerech, video pozvánky a anotace k přednáškám najdete na webu akce zde.

„Rádi přicházíme s novými nápady a věřím, že návštěvníkům přineseme opravdový zážitek, velkou dávku inspirace, praktické rady a tipy, které mohou využít ve své práci,“ komentuje Jakub Klimeš, ředitel Event Festu.

Event Expo

Na Event Expo se prezentuje více než 130 vystavovatelů / firem z různých eventových oborů. Historicky největší plocha Event Festu, až 6300 m², nabídne návštěvníkům nejen vnitřní, ale i outdoor expozice, venkovní Food Zone a vnitřní Relax & Networking Zone. Event Expo poskytne opět bohatý doprovodný program, který mohou hosté navštívit v rámci vstupenky na Event Expo zdarma.

Novinkou letošního ročníku je mimo jiné otevírací doba festivalu, která se prodlužuje do 18:30 hodin. Event Fest dbá na udržitelnost, a proto dává vystavovatelům, kteří se k tomuto tématu hlásí, příležitost k většímu zviditelnění, a to formou udržitelné známky, kterou návštěvníci naleznou v seznamu vystavovatelů v aplikaci společně s anotací, v čem je vystavovatel udržitelný. Aplikace Eventee nabídne účastníkům funkci networkingu, která jim umožní domlouvat si schůzky již 14 dní před Event Festem nebo přímo na místě.

„Vzhledem k dynamickému růstu Event Festu a rostoucímu počtu vystavovatelů jsme se rozhodli prodloužit otevírací dobu na 8:30 – 18:00 hodin. Tímto krokem zajistíme návštěvníkům konference Event Vision možnost navštívit Event Expo po jejím skončení, návštěvníkům Event Expo větší prostor pro schůzky a věřím, že tuto změnu ocení i návštěvníci, kteří mají např. dopoledne důležitá jednání a nemohou strávit na Event Festu celý den,“ doplňuje Jakub Klimeš, ředitel Event Festu.

Doprovodný program Event Expo:

• expo stage show: umělecká, hudební a programová vystoupení
• workshop room: workshopy a přednášky zaměřené na aktuální event marketingová témata
• experience zone: interaktivní zóna plná inspirace a zábavy
• creative battles: duely umělců, tvůrců a hudebníků
• soutěž o teambuilding: možnost vyhrát firemní teambuilding až pro 40 osob, včetně zajištění nealko nápojů a občerstvení ve Futurento. Pravidla soutěže budou oznámena již brzy na sítích a webu Event Expo.

Vstupenky si můžete pořídit na webu akce zde.

Partneři:

Oficiálním partnerem akce je Výstaviště Praha – Nejlepší akce jsou Na Výstavišti.

Hlavní partneři: House of Fun, Creative Dreamers, Futurento, Event Arena, VT projekt, Spojujeme, Česká eventová asociace, Quick Space.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_6

MAM Exkluzivně v časopise

Adam Lazár
Jan Weisshäutel, Sprint
Unicorn Army

MAM Téma čísla

kina
Návrh bez názvu-8
spot_Nezapoment_ceska filharmonie_nový web-otvírák (63)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

MAM Souboj spotů leden 2025
Česká spořitelna Kingdom Come: Deliverance II
Penny prsa
Super Bowl 2025 V_nový web otvírák doporučujeme (24)
MAM Souboj spotů leden 2025
Česká spořitelna Kingdom Come: Deliverance II
Penny prsa
Super Bowl 2025 V_nový web otvírák doporučujeme (24)