Reklama

Soutěž Agentura roku vstoupila do druhého kola. Míč je nyní na straně soutěžících

V pátek 17. ledna dostaly do svých mailových schránek všechny soutěžící agentury dotazníky podle přihlášených kategorií, organizátor rovněž zveřejnil složení porot.

„Nejsilněji obsazenou kategorií je letos Nejlepší místo, kde pracovat. Zájem jasně deklaruje potřebu agentur zviditelnit se jako dobrý zaměstnavatel a přilákat tak k sobě nové talenty,“ říká Radana Čechová, ředitelka soutěže Agentura roku.

„Už loni jsme cítili rostoucí zájem o tuto kategorii, a proto jsme se s jejím garantem platformou Atmoskop.cz dohodli, že její šetření doplníme ještě průzkumem MAM mezi pracovníky agentur. Naše dotazníky se zaměřují hlavně na leadership a rozvoj,“ uvedla Čechová.

Reklama

Soutěžící v kategoriích Agentura roku, Nezávislá agentura, Odpovědná agentura, Nejlepší aktivity pro rozvoj talentů a ve zmíněné kategorii Nejlepší místo, kde pracovat mají nyní necelé dva týdny na odevzdání vyplněných dotazníků.

Všechny informace stejně jako soutěžní poplatky musejí agentury odeslat do pátku 31. ledna do 21:00.

„Následně předáme informace našim odborným garantům – advokátní kanceláři Havel a Partners a Atmoskopu – a začnou jejich nezávislá šetření.“

Krátce před tím se rozběhne také průzkum marketérů, který MAM realizuje společně s agenturou Behavio a který je důležitou součástí kategorie Volba klientů.

Průzkum v rámci B2B panelu, jejž realizuje společnost ResSolution a jehož výsledky jsou podstatné pro hlavní dvě kategorie, již běží.

Na webu agenturaroku.mam.cz je zveřejněno obsazení všech porot, výjimkou je porota Volba klientů. „Tuto porotu společně s Marketingovou radou při AKA do konce ledna ještě doplníme o jména dvou marketingových profesionálů,“ dodala Čechová.

Do všech porot letos přibyly nové tváře. A změna je také v organizaci hodnocení. Každá porota má svého prezidenta nebo prezidentku. „Myslím, že se nám obsazením porot letos skutečně podařilo velice dobře pokrýt široké názorové spektrum. Očekávám živé a přínosné diskuse,“ uzavřela Radana Čechová.

Reklama
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_6

MAM Exkluzivně v časopise

Adam Lazár
Jan Weisshäutel, Sprint
Unicorn Army

MAM Téma čísla

kina
Návrh bez názvu-8
spot_Nezapoment_ceska filharmonie_nový web-otvírák (63)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

MAM Souboj spotů leden 2025
Česká spořitelna Kingdom Come: Deliverance II
Pokáč Partners Banka
MAM Souboj spotů leden 2025
Česká spořitelna Kingdom Come: Deliverance II
Pokáč Partners Banka