Agentura Marketup se v loňském roce účastnila více než 50 výběrových řízení, ve 47 procentech z nich zvítězila.
Mezi nové klienty Marketupu, která letos slaví 15 let na trhu, patří například Škoda Auto, kde agentura provádí audity digitálních kampaní a zajišťuje marketingovou podporu na trzích mimo Evropu, včetně konzultací při expanzi na nová teritoria. První zakázky bude realizovat pro trhy v Brunei, Alžírsku, či Indii. Marketup nahradil agenturu Proficio Marketing.
Dalším novým klientem je společnost Adfors patřící pod francouzskou nadnárodní korporaci Saint-Gobain, kde agentura zvítězila v mezinárodním tendru pro český trh a bude realizovat digitální kampaně pro stavební a průmyslové B2B segmenty, včetně komplexního výzkumu.
Pro značku FeelEco, reprezentující přírodní produkty pro péči o zdraví, rodinu a domácnost, patřící do skupiny Fosfa, je agentura strategickým partnerem pro správu online komunikace, kreativu a produkci, správu sociálních sítí a influencer marketing.
Agentura také navázala úspěšnou spolupráci s potravinářskou firmou Maspex, která zastřešuje značku džusů, nektarů a nápojů Relax na českém a slovenském trhu. Marketup pro značku Relax realizuje digitální kampaně, influencer marketing, správu sociálních sítí a projekt Relax Studio.
Mezi klíčové projekty patřila také práce na uvedení nového sub-brandu Relax Vol.NO na český a slovenský trh. Nově si agentura připsala další úspěch v tendru pro jejich značku Dr. Witt.
Marketup obnovil po pěti letech spolupráci s kosmetickou značkou Oriflame, kde poskytuje kreativní služby, správu digitálních kampaní, sociálních sítí včetně influencer marketingu v České republice.
Agentura zvítězila v tendru ABB na správu sociálních sítí pro divizi nízkého napětí. Po druhé tak obhájila svou dlouhodobou spolupráci, kde kromě strategie a tvorby obsahu pro sociální sítě spravuje také Facebook skupiny Elektrikářské forum a spolupracuje s influencery.