Už příští týden v úterý 14. ledna odstartuje vzdělávací sérii MAM class dvouhodinovka s Janem Sudou. Věnovat se bude SOV a profesionálnímu využití Ads Transparency dat.
Na první letošní MAM class bude Jan Suda z McCann Prague hovořit o tom, jak využít veřejně dostupná data a podle pravidel Share of Voice a „evidence-based marketingu“ stanovit optimální rozpočty pro kampaně na Facebooku, Instagramu a YouTube/Googlu.
Co budete po MAM class mimo jiné vědět?
- Jak si stanovit rozpočet na promo na sociálních sítích a Google/YouTube s ohledem na Share of Voice a vaši ambici růstu značky.
- Jak k tomuto stanovení rozpočtu využít veřejně dostupná data o konkurenci.
- Jak zjistit, co a jak intenzivně vaše konkurence aktuálně komunikuje na sociálních sítích a Google.
- Jak zjistit, kdo všechno vám na sociálních sítích a Google konkuruje.
Vstupenky na MAM class, které jsou pro předplatitele MAM tradičně zdarma, se rozebraly do dvou hodin po zveřejnění možnosti registrace. Pro zájemce ale zbývá ještě pár zpoplatněných vstupů. Najdete je na webu školení.
Jan Suda pracuje v agentuře McCann Prague na pozici „head of media & channel strategy“. Je také mnoho let hlavním architektem nástroje H3.0, který automatizuje procesy při plánování (nejen) digitálních kampaní a pomáhá při vytváření „data stacku“ u agentur i přímo u zadavatelů.
V únoru (11. 2.) v MAM clubu proběhne školení na téma, jak využít AI a LLM pro SEO a jak být vidět pro ChatGPT (GEO).
O 14 dní později, v úterý 25. 2., se můžete těšit na Zuzanu Procházkovou a Zdeňka Šemra z agentury Boldie. Účastníkům vysvětlí, jak rozhodně nemluvit s lidmi generace Z. Naučí vás, jak v komunikaci s GenZ překonat stereotypy, klišé, ale také obavy.
Nabídku v rámci vzdělávacích i diskusních formátů MAM class a MAM live sledujte na mam.cz v záložce „workshopy“, ať vám žádná akce neuteče.