Už jen osm spotů zůstalo ve hře o titul nejoblíbenější reklamy roku 2024 podle čtenářů týdeníku Marketing & Media. Kdo postoupí do semifinále?
Výroční turnaj MAM Souboj spotů 2024 uhání neúprosným tempem dál. Z 16 spotů zbylo už jen osm. Koho pošlete svými hlasy dál? Hlasovat můžete do dnešních 19:00.
Osvětová kampaň proti Pokáčovi
Penny v osmifinále zametlo s Pražskou plynárenskou, že si ani „neškrtla“. Teď se utká s těžším kalibrem. V cestě stojí Pokáč, který se v barvách Partners Banky vyzbrojil svým ukulele.
Penny podruhé, tentokrát proti osvěžení Mattoni
Vánoční perníčky od Penny a esence chutí od Mattoni 1873 si v osmifinále poradily se svými protivníky. Ve čtvrtfinále poměří síly spolu.
Miloň Čepelka si poradil s Vojtou Kotkem, teď ho čeká… Vojta Kotek
Zvládne Miloň Čepelka a jeho reklama pro Kitl podruhé za sebou vyřadit Vojtu Kotka a Bauhaus?
Zamíchá lépe Tesco pukem nebo Knorr polévku?
Tesco zvládlo napínavé a těsné derby s Albertem. Ve čtvrtfinále se utká s Knorrem (Unilever), který v ještě těsnějším souboji přetlačil EKO-KOM.