Předposlední letošní místenku v hlavním turnaji MAM Souboje spotů, garantovanou vašimi hlasy, obdrželo Penny s agenturou Leo Burnett. Osvědčená dvojice Genzer a Suchánek opět zabodovala.
Tři spoty z listopadového výběru, který dala dohromady redakce týdeníku Marketing & Media, posbíraly suverénně nejvíce hlasů.
Nejprve to byla síť lékáren Benu, která se se spotem od WMC Grey dostala do vedení, ale mohutným finišem ji přeskočily Vánoce na přání od Penny.
Chvilku to vypadalo, že by do boje o první místo mohl promluvit také Albert se spotem od VCCP Prague, ale nestalo se, obsadil třetí příčku.
První dva spoty budou opět otestovány společností Behavio. Výsledky budou zveřejněny v čísle MAM 51/2024, které vyjde 16. prosince.
Prosincové kolo začíná už 16. prosince
Pozor! Poslední letošní kvalifikační kolo začne netradičně už před svátky, 16. prosince. V lednu nás totiž hned na úvod nového roku čeká hlavní turnaj. Postaví se proti sobě 16 nejoblíbenějších reklam končícího kalendářního roku.
Čtenáři MAM vybrali/vyberou v kvalifikačních kolech 13 účastníků (12 v klasických měsíčních kolech, jeden vítěz vzešel ze speciálního hokejového Souboje spotů během MS v ledním hokeji v Praze a Ostravě). Zbylé tři účastníky vybere formou tzv. divokých karet redakce MAM a společnost Behavio.
Konečné pořadí listopadového Souboje spotů:
Prosincový Souboj spotů
Už nyní sbíráme prosincové premiérové spoty. Máte novou reklamu? A mohli bychom ji vidět? Kontaktujte nás na e-mailové adrese [email protected], pošlete nám vaši práci a budete zařazeni na užší seznam, z kterého následně redakce MAM vybere účastníky prosincového kvalifikačního kola.