Šedesát stran, rozhovory, témata z reklamy, marketingu i médií. Začtěte se do speciálního vydání Marketing & Media – Ročenky 2024. Nejucelenější bilance uplynulého roku odhalující výzvy, které budou ovlivňovat i rok následující, právě vyšla!
Speciální vydání Ročenky MAM, která nejdůležitější události letoška rozebírá na 60 stranách, otevírá hlavní téma výzev, jimž čelili marketéři v roce 2024. „Nacházíme se v období celkem zásadní transformace, kdy se náš obor mění doslova před očima,“ říká v něm například Hana Kovářová z Komerční banky.
Ročenka je pak přehledně členěná podle jednotlivých oborů, abyste snáz našli, co vás zajímá nejvíce. Například v části věnované mediálnímu nákupu se dozvíte, jak se mění uvažování zadavatelů nad skladbou rozpočtů. Zástupci kreativních agentur zase ukazují, jak se vypořádali s tlakem na efektivitu.
Vydáváme se také napříč mediatypy od propojování televizí s digitálním světem přes generativní AI ve vyhledávání po digitalizaci venkovní reklamy. Na stranách věnovaných PR a komunikaci se rozebírá nejen vliv umělé inteligence na obor, ale také udržitelnosti a fragmentace komunikačních kanálů.
Zástupci marketingového výzkumu poodhalují, jak se vypořádají se zaváděním AI nástrojů. Lidé z eventového byznysu ukazují, díky čemu byl letošek pro jejich obor ten nejúspěšnější.
Vedle expertů citovaných v textech o jednotlivých oborech je poslední letošní vydání Marketing & Media prošpikováno rozhovory, v nichž na důležité otázky roku odpovídají Ondřej Šimůnek z GroupM, ředitel ČRo René Zavoral, Pavel Vlček z asociace ASCOPA či Ondřej Veis z NMS Market Research.
A jako už tradiční bonus jsme pro vaše diáře připravili seznam nejdůležitějších akcí, konferencí a také soutěží, které vás neminou, když je budete mít přehledně seřazené, jako jsou v Ročence MAM 2024.