Po šesti letech u Mattoni 1873 přechází Michal Šlechta řídit značku a marketing operátora T-Mobile. Střídá prozatímní šéfku Ivu Menclovou, která v týmu zůstává.
Novým ředitelem značky a marketingové komunikace operátora T-Mobile se od 2. prosince stává Michal Šlechta. Přichází ze skupiny Mattoni 1873, kde měl na starosti marketingovou komunikaci v několika zemích.
V T-Mobilu střídá prozatímní šéfku marketingu Ivu Menclovou, která byla v roli od letošního března po odchodu Ladislava Báči, a měla tak na starosti mimo jiné zavedení komunikační platformy #MeziSvými. Menclová v týmu marketingu zůstává i nadále. Šlechta bude ve své pozici zodpovědný obchodnímu řediteli pro rezidentní zákazníky, Maximilianu Bellassaiovi.
„Telekomunikace jsou velice náročné a dynamicky se vyvíjející odvětví. V centru našeho zájmu je zákazník. Michal přináší cenné mnohaleté zkušenosti z oboru FMCG a věříme, že jeho nový pohled pomůže naši marketingovou komunikaci posunout zase o kus kupředu,“ říká Bellassai, který je též členem management boardu společnosti.
Šlechta působil šest let na různých pozicích ve společnosti Mattoni1873, kde byl mimo jiné v roli marketingového ředitele v ČR a na Slovensku pro lokální i mezinárodní značky a v Rakousku i Maďarsku pro mezinárodní značky. Předtím sbíral v pozici brand manažera zkušenosti v PepsiCo, Sazce či Pivovarech Staropramen. Svou marketingovou kariéru odstartoval ve společnosti Red Bull.
„Moc se mi líbí prozákaznický přístup T-Mobile i jeho marketingová komunikace. Těším se nejen na tuto výzvu, ale i na spolupráci s Ivou Menclovou. Iva stojí za startem úspěšné platformy #MeziSvými i dalších navazujících kampaní. Věřím, že se celému našemu týmu společně podaří tento komunikační koncept dále úspěšně rozvíjet,“ doplňuje Michal Šlechta.