Klíčem k vybudování trvalé důvěry zákazníků a získání jejich loajality je hluboké pochopení zákaznické zkušenosti, pozitivní emoce a autenticita.
Na konferenci POPAI Forum vystoupili odborníci, kteří se zaměřili na témata týkající se zákaznické zkušenosti a loajality.
Lucie Osobová z Ipsosu představila výsledky studie CX24, zatímco Jan Černý z Decathlonu hovořil o přístupu k budování loajality skrze spokojenost zaměstnanců.
Ian Johnston z britské agentury Quinine zdůraznil význam důvěry v maloobchodě a prohlásil: „Důvěra se nekupuje, získává se.“
Michal Bubeníček a Michal Šlechta představili strategickou kampaň Pepsi Space zaměřenou na mladé talenty, zatímco Jan Chalas z Data Friends se zaměřil na výzvy a přínosy personalizace v marketingu.
Více se dočtete v článku, který vyšel ve vydání MAM 49/2024 a je dostupný pouze pro předplatitele.