Reklama
Megaboard

Konference POPAI Forum: zákaznická zkušenost je klíčem k loajalitě

© MAM

Klíčem k vybudování trvalé důvěry zákazníků a získání jejich loajality je hluboké pochopení zákaznické zkušenosti, pozitivní emoce a autenticita.

Na konferenci POPAI Forum vystoupili odborníci, kteří se zaměřili na témata týkající se zákaznické zkušenosti a loajality.

Lucie Osobová z Ipsosu představila výsledky studie CX24, zatímco Jan Černý z Decathlonu hovořil o přístupu k budování loajality skrze spokojenost zaměstnanců.

Ian Johnston z britské agentury Quinine zdůraznil význam důvěry v maloobchodě a prohlásil: „Důvěra se nekupuje, získává se.“

Michal Bubeníček a Michal Šlechta představili strategickou kampaň Pepsi Space zaměřenou na mladé talenty, zatímco Jan Chalas z Data Friends se zaměřil na výzvy a přínosy personalizace v marketingu.

Více se dočtete v článku, který vyšel ve vydání MAM 49/2024 a je dostupný pouze pro předplatitele.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

ROI
Jan Nízky, A+Manual
KFC Bukurešť

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále