Brněnská marketingová agentura Narrative Media začíná novou etapu s Radimem Hruškou a Ondřejem Viktorinem v čele.
Po deseti letech od zakladatele Kamila Grice přebírají agenturu Narrative Media Radim Hruška (na úvodní fotografii vlevo) a Ondřej Viktorin (na fotografii vpravo). Ti se v posledních třech letech významně podíleli na chodu společnosti – Hruška jako „sales & account director“ a Viktorin jako kreativní a produkční ředitel.
Agentura spolupracuje s klienty jako E.ON, Kofola, PS BRNO, KBC Global Services nebo Zlínský kraj, věnuje se jak B2B, tak B2C marketingu.
Změna vedení neovlivní fungování společnosti ani stávající projekty a kampaně. Oba majitelé mají jasnou vizi o budoucím směřování agentury.
„V Narrativu vidíme velký potenciál a máme ambice stát se jednou z největších brněnských agentur. S určitými změnami jsme už začali, přestěhovali jsme se do nových prostor a rozšířili tým o pár nových kolegů,“ uvádí Radim Hruška.
Ondřej Viktorin doplňuje: „Jsme silní v odborných a technických oborech a touto cestou chceme určitě pokračovat. Nejsme už pouze vypravěči příběhů, díky zkušenostem máme metodiku, jak navnímat klientovu situaci a promítnout ji do konkrétních kampaní.“
Aktuálně agentura spolupracuje s téměř třemi desítkami klientů, především z technických a specializovaných oborů zahrnujících energetiku, strojírenství, stavebnictví, finančnictví, státní správu a sociální sektor.