Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

TV reklama zdražuje. Co s tím?

Televizní trh v Česku čeká v roce 2025 výrazné zvýšení cen reklamního prostoru. Dva hlavní hráči na trhu, skupina Nova a Media Club, oznámili zdražení až o 22 procent oproti roku 2024. I když se zadavatelé snažili dopadu.

V roce 2025 dojde na českém televizním trhu k výraznému zdražení reklamního prostoru, kdy hlavní hráči Nova a Media Club zvýší ceny až o 22 procent. Inflace a pokles dostupného prostoru způsobují, že zadavatelé reklamy musí přehodnotit své marketingové strategie a přizpůsobit je novým podmínkám.

Článek vyšel ve vydání MAM 45/2024 a je dostupný pouze pro předplatitele.

Reklama
ČEZ
Reklama
Know
Reklama
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)