Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Seznam Newsfeed fórum 2024 o obsahových novinkách i dezinformacích

V polovině listopadu proběhl už čtvrtý ročník online konference Seznam Newsfeed fórum. Jaký byl?

Na programu byly novinky v rámci domovské stránky Seznam.cz, tipy, jak efektivně monetizovat obsahový web, i debata o důvěryhodnosti médií v kontextu dezinformací a generativní AI.

Konferenci už tradičně odstartoval ředitel divize Homepage Ondřej Tolar v rozhovoru s moderátorkou a novinářkou Zuzanou Hodkovou ze Seznam Zpráv.

Reklama
MMcite

Hosté se díky tomu dozvěděli, jak si vedou Seznam Homepage nebo blogovací služba Médium.cz a v čem editorům usnadňují práci jazykové modely.

Ondřej také prozradil, že se Seznam chystá „resuscitovat“ projekt Lidé.cz a dát mu nový diskusní kabát.

Dalším velkým tématem konference byl odborný, „niche“ a cizojazyčný obsah. I když se o odborná a obecně okrajovější témata logicky zajímá menší publikum než o populární obsah, v seznamáckém Newsfeedu si prostor rozhodně zaslouží.

Své místo na homepage má i Médium.cz, blogovací služba, která se za necelé dva roky od svého vzniku stala právoplatnou součástí domovské stránky Seznamu a zároveň jedním z pětice nejnavštěvovanějších obsahových webů v Česku.

Následoval rozhovor s docentkou Lenkou W. Císařovou, která vysvětlila, jak rozeznat kvalitní žurnalistiku v éře AI. Brněnská akademička popsala atributy, které by měl mít kvalitní článek, i nebezpečně tenkou hranici mezi originalitou a opsáním.

Na rozhovor navázala panelová diskuse věnovaná důvěryhodnosti médií v době rozmachu generativních jazykových modelů i dezinformací.

Konferenci uzavřela přednáška Kateřiny Nosianové o monetizaci obsahu.

Hosté se tak dozvěděli, co tým, který stojí za službou Seznam Partner, dělá pro to, aby svým klientům zajistil vyšší příjmy z reklamy. Protože – ruku na srdce – o peníze jde v digitálním prostředí až na prvním místě. 

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)