Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Jak Český olympijský výbor zaujal svět odvážnou kolekcí a doma rozčeřil vody

Jak lze využít „hejty“ ve svůj prospěch a cílit na mezinárodní publikum i za cenu nelibosti toho domácího?

Český olympijský výbor (ČOV) využil příležitosti letních her v Paříži k unikátnímu spojení sportu a módy.

Nástupová kolekce navržená mladým designérem Janem Černým vzbudila v zahraničí obdiv, ačkoliv doma čelila rozporuplným reakcím.

Reklama
ČEZ

ČOV vsadil na moderní přístup, aby oslovil i mladou generaci mimo sportovní komunitu, což se vyplatilo – kolekce patřila k nejlépe hodnoceným.

Tím ČOV potvrdil svůj status inovativní značky, která dokáže spojit tradice s odvážnými kroky, a zároveň přinesl pozitivní ohlasy na český sport ve světě.

„Naše značka umí spojovat celý národ. Jsme tu pro všechny a je to velký závazek,“ řekl na konferenci Forum Media Tomáš Houska, šéf digitálního obsahu ČOV.

Více se dočtete v článku, který vyšel ve vydání MAM 48/2024 a je dostupný pouze pro předplatitele.

Reklama
Abovalve
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-48

MAM Exkluzivně v časopise

Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter
Kateřina Kadlecová

MAM Téma čísla

iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Forum Media_novy-web-otvirak (6)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)