Jak lze využít „hejty“ ve svůj prospěch a cílit na mezinárodní publikum i za cenu nelibosti toho domácího?
Český olympijský výbor (ČOV) využil příležitosti letních her v Paříži k unikátnímu spojení sportu a módy.
Nástupová kolekce navržená mladým designérem Janem Černým vzbudila v zahraničí obdiv, ačkoliv doma čelila rozporuplným reakcím.
ČOV vsadil na moderní přístup, aby oslovil i mladou generaci mimo sportovní komunitu, což se vyplatilo – kolekce patřila k nejlépe hodnoceným.
Tím ČOV potvrdil svůj status inovativní značky, která dokáže spojit tradice s odvážnými kroky, a zároveň přinesl pozitivní ohlasy na český sport ve světě.
„Naše značka umí spojovat celý národ. Jsme tu pro všechny a je to velký závazek,“ řekl na konferenci Forum Media Tomáš Houska, šéf digitálního obsahu ČOV.
Více se dočtete v článku, který vyšel ve vydání MAM 48/2024 a je dostupný pouze pro předplatitele.