Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Effie 2024: porota ocenila unikátní přístupy, kampaně, které jdou vlastní cestou

Šest zlatých, 18 stříbrných a 21 bronzových trofejí našlo své majitele na českých Effie Awards.

České Effie Awards 2024 ocenily nejefektivnější marketingové kampaně na slavnostním večeru v pražském Kině Lucerna, kterým poprvé provázela moderátorská dvojice Renata Rosendorfská (GroupM) a Jan Suda (McCann Prague).

McCann Prague si odnesla osm trofejí, zatímco nejúspěšnějším zadavatelem se stal Plzeňský Prazdroj. Prezidentka AKA Petra Jankovičová zdůraznila význam dlouhodobých partnerství: „Effie ukazuje, jak důležitá je spolupráce napříč odvětvím.“ I podle Věry Šídlové z Kantaru vítězné kampaně „drží vysokou úroveň i v evropském srovnání“. Kompletní přehled oceněných najdete zde.

Reklama
ČEZ

Více se dočtete v článku, který vyšel ve vydání MAM 47/2024 a je dostupný pouze pro předplatitele.

Picture of Jakub Křešnička

Jakub Křešnička

O ekonomice píše přes deset let, prošel redakcemi týdeníků Ekonom, Euro a Týden, kde byl mimo jiné zodpovědný za každoroční speciál 111 nejbohatších Čechů a Slováků. V Marketing & Media se věnuje převážně kreativitě, reklamě, agenturám či B2B.
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-48

MAM Exkluzivně v časopise

bardy_peter
Kateřina Kadlecová
Konference SocAIety 2050

MAM Téma čísla

iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Forum Media_novy-web-otvirak (6)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)