Šest zlatých, 18 stříbrných a 21 bronzových trofejí našlo své majitele na českých Effie Awards.
České Effie Awards 2024 ocenily nejefektivnější marketingové kampaně na slavnostním večeru v pražském Kině Lucerna, kterým poprvé provázela moderátorská dvojice Renata Rosendorfská (GroupM) a Jan Suda (McCann Prague).
McCann Prague si odnesla osm trofejí, zatímco nejúspěšnějším zadavatelem se stal Plzeňský Prazdroj. Prezidentka AKA Petra Jankovičová zdůraznila význam dlouhodobých partnerství: „Effie ukazuje, jak důležitá je spolupráce napříč odvětvím.“ I podle Věry Šídlové z Kantaru vítězné kampaně „drží vysokou úroveň i v evropském srovnání“. Kompletní přehled oceněných najdete zde.
Více se dočtete v článku, který vyšel ve vydání MAM 47/2024 a je dostupný pouze pro předplatitele.